نمایش «نبرد رستم و سهراب» با بازی الناز شاکردوست در نقش تهمینه-راهبرد معاصر

نمایش «نبرد رستم و سهراب» با بازی الناز شاکردوست در نقش تهمینه

 حسین پارسایی برای تابستان امسال قرار است نمایش نبرد رستم و سهراب را روی صحنه بیاورد کارگردانی که در کار‌های قبلی خود و حضور چهره‌های شناخته شده در سینما توانست نمایش هایش را پرفروش کند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۹۳۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ الناز شاکردوست در سومین کار تئاتری خود با حسین پارسایی همکاری می‌کند، او قرار است شخصیت تهمینه در نمایش «نبرد رستم و سهراب» را بازی کند. نمایشی که تابستان سال جاری اجرا خواهد شد و با وجود بازیگران چهره این نمایش یا در تالار هتل اسپیناس روی صحنه می‌رود و اجرایش در تالار وحدت است.

الناز شاکردوست که این روز‌ها با فیلم سینمایی «بی بدن» روی پرده سینماهاست. مشغول تمرین نمایش «نبرد رستم و سهراب است. او در نقش تهمینه در کنار امیر آقایی و سینا مهراد بازی می‌کند. تراژدی «نبرد رستم و سهراب» به تهیه‌کنندگی سیدمحمود شبیری و حسین پارسایی، برداشتی آزاد از شاهنامه فردوسی به قلم متین ایزدی است.

شاکردوست سال گذشته در سالن اصلی تئاتر در نمایش «آواز عاشقانه دختر دیوانه» روی صحنه رفت. نمایشی به کارگردانی آروند دشت آرای که توانست فروش خوبی در تئاترشهر رقم بزند. نمایشی که با اجرایش توانست جز فروش‌های میلیارد تئاتر در سال گذشته باشد. این بازیگر سال ۹۶ هم در نمایش «گم وگور» امیر مهندسان بازی کرد. نمایشی با بازی امیر جعفری و شاکردوست که در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت.

حسین پارسایی که پیش‌تر سابقه مدیریتی اش بیشتر از کارگردانی تئاتر بود در دهه اخیر چندین نمایش پرفروش را با حضور بازیگران چهره روی صحنه برده؛ این کارگردان قمی، تابستان سال گذشته «هفت خوان اسفندیار» را اجرا کرد. «بینوایان» و «اولیور توئیست» از دیگر نمایش‌هایی است که پارسایی آن را به شکل موزیکال روی صحنه برده است. / همشهری آنلاین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده