محدودیت‌های تردد آخر هفته در جاده‌های شمال-راهبرد معاصر

محدودیت‌های تردد آخر هفته در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه استان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۹ خرداد تا روز شنبه ۱۲ خرداد در جاده‌های مواصلاتی مازندران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۲ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 29
کد خبر: ۲۴۳۲۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ «یداله جهان تاب» در تشریح این خبر در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محور‌های ترافیکی استان مازندران از چهارشنبه ۹ خرداد تا روز شنبه ۱۲ خرداد اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۹ خرداد الی ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۲ خرداد از محور‌های کرج - چالوس، هراز - سوادکوه، ممنوع است.

جهان تاب یادآور شد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در محور کندوان، محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۱۱ خرداد به شرح ذیل اعلام می‌شود، تصریح کرد: از ساعت ۱۵ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود.

وی افزود: از ساعت ۱۶ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل و از ساعت ۱۸ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌شود.

جهان تاب ادامه داد: از ساعت ۲۴طرح ترافیکی اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یکطرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

جهان تاب به اعمال محدودیت ترافیکی به محور هراز اشاره کرد و گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۱۱ خرداد به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تردد وسیله نقلیه سنگین (به استثناء حاملان موادسوختی و یا فاسدشدنی) در محور کندوان و هراز و بالعکس کماکان ممنوع است، اظهار کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹ خرداد و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۰ و ۱۱ خرداد از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد کلیه خودرو‌ها از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده