پیروزی شیرین برای بوکسور‌های ایران در انتخابی المپیک-راهبرد معاصر

پیروزی شیرین برای بوکسور‌های ایران در انتخابی المپیک

بوکسور سبک وزن ایران موفق شد نخستین مبارزه خود در انتخابی المپیک را با پیروزی پشت سر بگذارد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 30
کد خبر: ۲۴۳۲۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ بعد از ظهر امروز (پنج‌شنبه - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳) در ادامه رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مهدی پرویزی بوکسور سبک وزن ایران موفق شد نخستین مبارزه خود در این رقابت‌ها را کسب کرده و راهی دور دوم این مسابقات شود.

طبق جدول مسابقات مهدی پرویزی که در دور نخست استراحت داشت، در وزن ۵۱ کیلوگرم با ابراهیم عمر از آلمان دیدار کرد و در حالی که راند نخست را باخته بود، در راند دوم و سوم با جنگندگی بالا و ضربات متعدد، حریف را گرفتار کرد و به برتری رسید. پرویزی در مرحله بعد با مشتزنی از سریلانکا مصاف می‌دهد.

ساعاتی قبل نیز در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این کیم جین از کره‌جنوبی و سباستین از دانمارک را شکست داده بود به مصاف گانزوریگ از مغولستان رفت و این حریف را نیز مغلوب کرد تا در دور چهارم با رافائل هووانسیان از ارمنستان برود.

فردا جمعه در ادامه این رقابت‌ها، مهدی پرویزی با گوداکان دالاگ از سریلانکا و میثم قشلاقی با هووانسیان از ارمنستان مصاف می‌دهند.

آخرین مرحله رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک پاریس از روز جمعه (چهارم خرداد) با حضور بیش از ۶۰۰ بوکسور در دو بخش زنان و مردان به میزبانی تایلند و در بانکوک آغاز شده است. تیم ملی کشورمان نیز با هفت بوکسور در این رویداد حضور یافته است. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده