واکنش مقداد به شانه خالی کردن آمریکا از حمایت کردها-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

واکنش مقداد به شانه خالی کردن آمریکا از حمایت کردها

معاون وزیر خارجه سوریه گفت: ما به کسانی که راه را گم کرده‌اند توصیه می‌کنیم که به آغوش وطن بازگردند چراکه بازگشت به وطن سرنوشت نهایی آن‌هاست.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 08
کد خبر: ۲۴۳۳۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه تأکید کرد: در صورتی که ترکیه عملیاتی در خاک سوریه انجام دهد ما از خاک خود دفاع خواهیم کرد و هیچ گونه اشغالگری را نخواهیم پذیرفت اما دیگران نباید خود را به مهلکه بیندازند چراکه ما آماده دفاع از خاک و مردم خود هستیم.

 

وی درباره شانه خالی کردن آمریکا از حمایت از کردها گفت: ما به کسانی که راه را گم کرده‌اند توصیه می‌کنیم که به آغوش وطن بازگردند چراکه بازگشت به وطن سرنوشت نهایی آن‌هاست. هر کسی که خالصانه از وطن خود دفاع نکند و آن را با قیمت ارزان بفروشد تاریخ او را به فراموشی خواهد سپرد. ما بارها نسبت به این توطئه‌ها هشدار داده بودیم و بارها گفتیم که هر کس دست به دامن بیگانه شود همان بیگانه او را رها خواهد کرد و همین اتفاق هم افتاد.

 

وی افزود: ما به آن‌ها می‌گوییم همه چیز را که از دست دادید اکنون باید تلاش کنید که جان خودتان را از دست ندهید. در نهایت وطن تمامی فرزندانش را به آغوش می‌کشد. ما می‌خواهیم مشکلات را با روشی مثبت و به دور از خشونت حل کنیم اما به روشی که هر وجب از خاک وطنمان را حفظ کنیم.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده