"فتاح" در انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیدا نمی‌شود-راهبرد معاصر

"فتاح" در انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیدا نمی‌شود

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام طی بیانیه‌ای اعلام کرد که آقای فتاح حکم رهبری را مدال افتخار و خدمت در ستاد اجرایی را فرض می‌داند و در انتخابات ریاست‌‌جمهوزی کاندیدا نخواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۴۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، به‌ دنبال برخی گمانه‌زنی‌ها برای کاندیداتوری سید پرویز فتاح در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام اطلاعیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ(ابراهیم 27)

با تشکر از ابراز لطف اقشار مختلف جامعه و دلسوزان نظام اسلامی برای دعوت از اینجانب جهت حضور در عرصه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، همانطور که در سنوات گذشته نیز عرض کرده‌ام، حکم رهبر معظم و فرزانه انقلاب را مدال افتخار و ادامه خدمت در سنگر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را بر خود فرض می‌دانم.

 

ان‌شاالله به عنوان سرباز ولایت و نظام و خادم و خاک پای مردم عزیز تا شهادت فی سبیل الله استوار باقی خواهم ماند. اطمینان دارم مسیر شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی، با حضور حماسی و پر شور آحاد ملّت در صحنه انتخابات هشتم تیرماه همانند آئین بدرقه و تشییع خادم الرضا و همراهانش، امتداد می‌یابد و مردم با بصیرت ایران با انتخاب آگاهانه خود، مسیر پیشرفت و حل مشکلات داخلی و خارجی را نیز برای دولت و نظام اسلامی هموار خواهند کرد.

باذن الله و قوته سیّد پرویز فتّاح/ تسنیم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
0
0
خدا حفظشان کند ایشان شخصیتی انقلابی،متعهد،مدیری مسئول و کاربلد و همچنین پاکدست هستند.هر کجا باشند خدا به همراهشان.
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار