مالکی: باید به دنبال حل مشکلات معیشتی باشیم-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

مالکی: باید به دنبال حل مشکلات معیشتی باشیم

نماینده ادوار مجلس پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:‌ اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل حل است و از روش‌های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۵۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛  فداحسین مالکی نماینده ادوار مجلس بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رییسی و همراهانش، بیان کرد: بنده توفیق داشتم که یک دهه با شهیدان سلیمانی و رئیسی همکاری و ارتباط داشته باشم. معتقدم دولت قانون و خدمت، باید بتواند سکاندار دستگاه اجرایی شود تا موضوعات و مشکلات کشور را رسیدگی کند.

وی عنوان کرد: اولین توجه بنده نسبت به استان‌های مرزی و محروم کشور بوده است و با تشکیل فراکسیون استان‌های مرزی، ظرفیت کشور را بررسی کردیم و دو قانون مصوب شد تا بتوانیم با تمام توان در جهت رفع مشکلات و معیشت مردم پیش برویم. 

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست و باید به موضوعات کشورهای همسایه و منطقه توجه بیشتری داشته باشیم. 

مالکی اضافه کرد: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل حل است و از روش‌های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است. اگر برنامه و استراتژی جدید نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد. 

وی خاطر نشان کرد: در حوزه اقتصاد کشور مشکل داریم و تمام توان شهید رییسی بر این بود که گره‌ها باز شود و اقدامات خوبی هم انجام داد‌./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده