پزشکیان: برای حل مشکلات باید با هم وحدت کنیم-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

پزشکیان: برای حل مشکلات باید با هم وحدت کنیم

پزشکیان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر می‌خواهیم مشکل مملکت حل بشود باید با هم وحدت کنیم و به عالمان و دانشمندان و انسان‌های توانمند متکی شویم.‌
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۴۷۰

به گزارش راهبرد معاصر،مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز ،آذرشهر و اسکو پس  از ثبت نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ‌
در جمع خبرنگاران  ضمن تسلیت سانحه برای شهدای خدمت، گفت: برای اینکه بتوانیم به مشارکت پرشور کمک کنیم، وارد صحنه رقابت شدم.


وی افزود: آنچه ما و مجریان باید انجام دهند، حرف های جدید و راه جدید نیست؛ مشکل ما این است که آنچه سیاست های کلی ابلاغی از سوی رهبری و قانون و برنامه است را یک طرف میگذاریم و از خودمان حرف های دیگری میزنیم.


پزشکیان گفت: باید برای اهداف سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تلاش کنیم. قرار بود ایران جایگاه اول منطقه را در عرصه اقتصاد، علمی و فناوری با هویت اسلامی و انقلاب داشته باشد.


وی اضافه کرد: سلامت، رفاه، امنیت غذایی، تامین اجتماعی، فرصت‌های برابر، توزیع مناسب درآمد، نهاد مستحکم خانواده، به عدم فقر و تبعیض جزو بندهای سیاستهای ابلاغی رهبری بوده است. ما باید در منطقه جایگاه برتری می‌داشتیم و باید کاری می‌کردیم مردم از سلامت کامل برخوردار بوده و آموزش از عدالت برخوردار می بود.


داوطلب ریاست جمهوری گفت: تنظیم رابطه دولت و مردم و همچنین افزایش سهم مردم در امور کشور و ایجاد امکانات عادلانه برابر و رفع تبعیض در مناظق مختلف از جمله این موارد ابلاغی است. آیا مناطق مختلف کشور دسترسی عادلانه به منابع دارند؟
پزشکیان عنوان کرد: قانون برنامه باید اجرا میشده و باید ارتباط منطقی با دنیا میداشتیم. چرا این عملی نشده؟ چون یک عامل بیرونی و یک عامل درونی داریم.


وی اضافه کرد: باید قبول کنیم کسانی که در این کشور هستند بر اساس توانایی هایشان باید جایگاه ها را به دست بگیرند نه بر اساس گروه و جناح. ما باید بدنبال کسانی برویم که علم، مهارت و تجربه دارند. ممکن است این افراد دوست ما هم نباشند ولی در جهت سیاست‌های کلی باید عمل کنیم.


داوطلب ریاست جمهوری تصریح کرد: فرد مسئول باید این کار را انجام دهد و اگر نکند، باید پاسخگو باشد. ما باید در داخل کشور وحدت و انسجام بین گروه ها، دسته ها و احزاب ایجاد کنیم. تقوا از نظر اعتقادی یعنی حرکت بدون خطا؛ این حرکت باید در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و همه عرصه ها رخ بدهد. نه اینکه برخی افراد ناتوان قدرت را بدست بگیرند و مشکلات متعدد ایجاد شود و پاسخگو هم نباشد.


پزشکیان در پایان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم مشکل کشور حل شود باید به افراد توانمند متکی شده و با وحدت و انسجام در جهت سیاست‌های کلی حرکت کنیم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده