الهیان:دولت سالم، اقتصاد سالم و جامعه سالم، شعار دولت من است-راهبرد معاصر

الهیان:دولت سالم، اقتصاد سالم و جامعه سالم، شعار دولت من است

نماینده ادوار مجلس پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: با نگاهی جدید به حوزه آسیب‌های مدیریتی و ناکارآمدی‌ها و راه‌حل‌های جدید به این عرصه آمدم و شعار دولتم را دولت ، اقتصاد و جامعه سالم اعلام می‌‌کنم.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۵۳۸

به گزارش راهرد معاصر؛ زهره الهیان نماینده ادوار مجلس بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در حادثه بالگرد بیان کرد: در این نقطه از تاریخ به همه دستاوردهای ایران اسلامی و اقتداری که جمهوری اسلامی ایران به برکت خود شهدا و رهبری امام خامنه‌ای دارد، افتخار می‌کنم.

وی افزود: ما اوج این اقتدار را در عملیات وعده صادق مشاهده کردیم که حکایت از تدبیر و نگاه حکمت محور رهبری عزیز انقلاب دارد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: با نگاهی جدید به حوزه آسیب‌های مدیریتی و ناکارآمدی‌ها و راه‌حل‌های جدید به این عرصه آمدم. من ضمن احترام به همه دستاوردها، شعارم را دولت سالم، اقتصاد سالم و جامعه سالم اعلام می‌کنم.

الهیان اظهار داشت: شفافیت در رأس امور دولت سالم است، مبارزه با فساد در اولویت‌های امور آن خواهد بود و پیشگیری و خشکاندن ریشه‌های فساد به عنوان یک اصل اساسی مطرح است.

وی اضافه کرد: دولت آینده نباید خود را قهرمان در همه امور بداند و متصدی همه امور باشد بلکه با بیان مشکلات، پیچیدگی ها، در مسیر پیشرفت و رسیدن به قله ظرفیت جوانان این مرز و بوم را به کار بگیرد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلات و امداد از مردم مدلی از حکمرانی مردم پایه را در دولت آینده ارائه خواهم داد که نگاه ها و ایده های نخبگان برای حل مشکلات این مرز و بوم به کمک بیاید.

الهیان بیان کرد: نیاز است همه مردم این مرز و بوم در حل مشکلات کشور مشارکت داشته باشند و این حلقه های میانی و گروه های مردمی هستند که می توانند بهتر از خود دولت ها امور را به دست بگیرند و دولت فقط متصدی امور باشد و موانع را از پیش روی جوانان این مرز و بوم بردارد

وی عنوان کرد: ذخایر عظیم انسانی، نخبگان و ملت بزرگ ما باید در مسیر انقلاب به کار گرفته شود و این هدف باید توسط دولت قدر دانسته شود و برنامه جدی برای به کارگیری این ظرفیت های انسانی داشته باشد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هر جا نخبگان ورود داشتند، توانسته‌اند سدها را بردارند، خاطر نشان کرد: در دولت من باید آزادی های سیاسی و اجتماعی برای بیان ایده ها و سلایق مختلف جدی گرفته شود./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده