عالیشاه: بعضی مصاحبه‌های استقلالی‌ها جوانمردانه نبود-راهبرد معاصر

عالیشاه: بعضی مصاحبه‌های استقلالی‌ها جوانمردانه نبود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید حساب هواداران استقلال جداست، اما بعضی مصاحبه‌های تیم رقیب را تحت فشار بگذارید جوانمردانه نیست.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۵۸۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ امید عالیشاه بعد از بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر و قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر، گفت: آقای اوسمار تحمل و صبوری به خرج دادند و شایستگی خودشان را ثابت کردند. تیم ما وقتی قهرمان شد که تماشاگران تا آخرین دقیقه بازی استقلال خوزستان تحمل  و صبوری و فقط تیم را تشویق کردند. تیم ما  استحقاق قهرمانی را داشت و امیدوارم این قهرمانی‌ها ادامه‌دار باشد. 

وی افزود: قهرمانی این فصلی که گذشت، اهمیت مضاعف داشت به دلیل بعضی مصاحبه‌هایی که انجام شد. حساب هواداران استقلال جداست اما این خوب نیست که به این و آن تهمت بزنید و با مصاحبه‌هایی بقیه را تحت فشار بگذاری تا  تیمت قهرمان شود. این کار جوانمردانه نیست.  امیدواریم دیگر شاهد چنین مصاحبه‌هایی نباشیم؛ البته بحث هواداران استقلال جدا است.

کاپیتان پرسپولیس خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: هواداران واقعاً لیاقت این قهرمانی را داشتند. گفتم زمانی تیم ما قهرمان شد که با نتیجه 3 بر صفر از استقلال خوزستان عقب بودیم و هواداران روحیه خودشان را از دست ندادند و انرژی خودشان را به درون زمین فرستادند. 

عالیشاه راجع‌به گلزنی دیرهنگام سرخپوشان مقابل مس رفسنجان تصریح کرد: هیجان بالای بازی تاثیرگذار بود و باید زودتر گل می‌زدیم اما در نهایت توانستیم قهرمان لیگ شویم و  خداراشاکریم و دست تک تک هواداران را می بوسیم./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده