عالیشاه: قلعه‌نویی بخواهد درخدمت تیم ملی هستم-راهبرد معاصر

عالیشاه: قلعه‌نویی بخواهد درخدمت تیم ملی هستم

کاپیتان پرسپولیس گفت: در زمان کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شدم و در چند بازی برای تیم ملی به میدان رفتم. متاسفانه اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم حالا در مورد آن صحبت کنم ولی هر زمان قلعه‌نویی تشخیص دهد می‌توانم به تیم ملی کمک کنم و با افتخار در خدمت تیم کشورم هستم.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 11
کد خبر: ۲۴۴۹۳۹

به گزارش راهبرد معاصر؛امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا باید یک خدا قوت به خبرنگاران فوتبال بگویم که در فصلی که گذشت زحمات زیادی کشیدند و فصل پر فراز و نشیبی را سپری کردیم. خدا را شکر این فصل با قهرمانی پرسپولیس به اتمام رسید و بیشتر از هر سالی به هواداران چسبید.

وی در مورد قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر گفت : من بعد از قهرمانی از یحیی گل‌محمدی تشکر کردم چرا که تا نیم فصل همراه ما بودند و زحمات زیادی را در سال‌های اخیر برای ما کشیدند. از نیم فصل دوم با توجه به شناختی که اوسمار داشت سکان هدایت تیم را برعهده گرفت و فکر می‌کنم به نحوه احسن نیز تیم را مدیریت و کارهای تاکتیکی و تکنیکی را به خوبی انجام داد. بچه‌ها نیز سنگ تمام گذاشتند و بدون همدلی بازیکنان و از خودگذشتگی به این مهم نمی‌رسیدیم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد رکوردشکنی خودش و همچنین دعوت نشدن به تیم ملی بیان کرد: آمار و ارقام فردی در تیمی مثل پرسپولیس فکر نمی‌کنم مهم باشد و تک تک بازیکنان نیز اینگونه هستند. این آمارها در کنار موفقیت تیمی که به دست می‌آوریم به چشم می‌آید و بدون قهرمانی این آمارها به چشم نخواهد آمد. امیر قلعه‌نویی نسبت به من لطف دارد. برای تک تک بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و همه ما زیر پرچم یک کشور هستیم و برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنیم. امیدوارم موفق باشند. من در تمام رده‌های تیم ملی بوده‌ام. در زمان کارلوس کی‌روش نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدم و در چند بازی برای تیم ملی به میدان رفتم. متاسفانه اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم حالا در مورد آن صحبت کنم. هر زمان قلعه‌نویی تشخیص دهد می‌توانم به تیم ملی کمک کنم با افتخار در خدمت تیم کشورم هستم.

عالیشاه درباره انتقادات برخی از تیم‌ها در خصوص قهرمانی پرسپولیس گفت : دیگر اینگونه صحبت‌ها نخ‌نما شده و هواداران فهیم استقلال متوجه هستند تیمشان باید بهتر از این‌ها بازی کند. خیلی از بازیکنان این تیم دوستان ما هستند و این رقابت همیشه بوده است. باید موفقیت‌های یک تیم را آن هم نه در یک سال بلکه در این ۸ سال که ۱۴ جام گرفته کارشناسی‌ شود. بازیکنان ما تشنه جام هستند. وقتی شما چند جام متوالی می‌گیری از نظر انگیزشی افت می‌کنی؛ ولی ما در هر بازی سنگ تمام گذاشتیم و این مهم است. در شرایطی که استقلال اگر بازی نساجی را می‌برد به راحتی قهرمان می‌شد. مطرح کردن برخی از صحبت‌ها قشنگ و جوانمردانه نیست.

وی در مورد آخرین وضعیت اوسمار عنوان کرد : تا جایی که من صحبت کردم قرار است اوسمار اطلاع دهد و امیدوارم این وضعیت به زودی مشخص شود. در نیم فصل رضا درویش هم از من، وحید امیری و علیرضا بیرانوند نیز در خصوص سرمربی تیم سوال کرد و من به او گفتم شما هرکسی را می‌خواهید به عنوان سرمربی انتخاب کنید در حیطه اختیارات خود شماست و این موضوع به ما ارتباطی ندارد و تمام تلاشم را می‌کنم تا در خدمت تیم باشم. طبعا شما یکی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنید وظیفه ماست تا از وی حمایت کنیم. اکنون نیز همان است و ما در این خصوص صحبت نمی‌کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص شرایط مالی این تیم خاطرنشان کرد: از زمانی که تیم واگذار شده شرایط بهتر شده است. درویش نیز مشکلات تیم را حل کرده و امیدوارم ادامه دار باشد. واقعیت این است از دو سال قبل برخی از بچه‌ها هنوز طلبکار هستند. این موضوعات مهم نیست و همین که می‌دانیم یک ارگان مالک تیم است و در راستای اهداف تیم پیگیر است طبیعتا ما را به آینده امیدوار می‌کند.

عالیشاه در خصوص واکنشش نسبت به صحبت‌های استقلالی‌ها در مورد قهرمانی پرسپولیس گفت : برای من قابل هضم نیست چطور زمانی که استقلال قهرمان شد حق آنها بود و ما نیز وقتی با هم صحبت می‌کردیم همین موضوع را گفتیم اما وقتی موفقیت یک تیم را بخواهی زیر سوال ببری واقعا خوشایند نیست. این رفتارها باعث می‌شود بازیکنان و مجموعه پرسپولیس نیز تحریک شوند و جو متشنج می‌شود و به هواداران منتقل می‌کند و درنهایت باعث آسیب رسیدن به هواداران می‌شود./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده