ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان+ اسامی بازیکنان-راهبرد معاصر

ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان+ اسامی بازیکنان

برخلاف اخبار منتشر شده، مدافع گرجستانی پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۴۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ هفته پایانی لیگ برتر امروز برگزار خواهد شد و پرسپولیس که مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید در تهران میزبان مس رفسنجان است. سرخ پوشان بدون توجه به نتیجه بازی استقلال می‌توانند با کسب یک برد خانگی قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن بگیرند و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند. سعید صادقی وینگر سرخ پوشان تنها غایب بازی مقابل مس خواهد بود و سایر نفرات در اختیار کادرفنی قرار دارند.

 

طی ساعات گذشته شایعاتی مبنی بر تشدید مصدومیت گولسیانی و غیبت او در بازی امروز به گوش می‌رسید ولی پیگیری‌های ما نشان می‌دهد این بازیکن با وجود دردی که دارد می‌تواند تیمش را در بازی پایانی فصل همراهی کند و مدافع تنومند گرجستانی از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار خواهد گرفت.با توجه به نتایج خوب پرسپولیس در هفته‌های اخیر، اوسمار برنامه‌ای برای ایجاد تغییر در ترکیب تیمش را ندارد و پرسپولیس با همان ترکیب قبلی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

 

به این ترتیب پرسپولیس با ترکیب زیر در هفته آخر به میدان خواهد رفت:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد حسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر به مصاف حریف امروزش خواهد رفت./ خبرورزشی

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده