زریبافان: نام دولتم «خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات» است-راهبرد معاصر
بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم

زریبافان: نام دولتم «خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات» است

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم و کشور می‌نامم. کشور را بر اساس مبانی شرعی، اسلامی قانون اساسی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و قوانین مجلس و مورد تایید شورای نگهبان اداره می‌کنم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۲۴۳۶۱۹

به گزارش راهبرد معاصر، مسعود زریبافان رئیس سابق بنیاد شهید پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری طی سخنانی اظهار داشت: دولت من دولتِ جمهوری اسلامی ایران است؛ با دو بال جمهوریت و اسلامیت و با وظایف و اختیارات تعیین شده در فصل نهم قانون اساسی.

 

وی افزود: من دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم و کشور می‌نامم. کشور را بر اساس مبانی شرعی، اسلامی قانون اساسی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و قوانین مجلس و مورد تایید شورای نگهبان اداره می‌کنم. 

 

زریبافان گفت: بنده خود را مجری سیاست‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی می‌دانم و هیچگاه از آنها عدول نمی‌کنم. هنر خود را شناخت ظرفیت‌های انسانی؛ طبیعی؛ جغرافیایی و آگاهی از نحوه استفاده از این ظرفیت‌ها و  شناسایی ملموس مطالبات مردم و بهره گیری از ظرفیت‌های کشور می‌دانم. 

 

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: مجلس را ریل گذار برای عبور کشور از وضع موجود به وضع مطلوب می‌دانم و خود را مجری و قادر به عبور دادن موفق و ایمن کشور با استفاده از این ریل‌گذاری‌ها می‌دانم. همچنین مردم را ولی نعمت و خود را خادم مخلص و متواضع ملت و سرباز ولایت و برادر و همکار قوای قضاییه و مقننه و نیروهای مسلح کشور می‌دانم. 

 

وی تاکید کرد: جایگاه ریاست‌جمهوری را فرصت و توفیق خدادادی برای خدمت به مردم و نظام و توشه‌ای برای آخرت خود می‌دانم.

 

این داوطلب نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه فساد مثل خوره به جان ثروت ها و منابع مادی کشور افتاده است، عنوان کرد: من با عزمی راسخ و بدون هرگونه ملاحظه سیاسی و جناحی با هرگونه رانت و ویژه خواری و فساد و هر مفسدی قاطعانه مبارزه خواهم کرد. من از مدیران کارآمد، متخصص متعهد و معتقد به نظام از هر سلیقه سیاسی استفاده خواهم کرد و گذشته مدیریتی اینجانب نیز گواه این مطلب است.

 

زریبافان تاکید کرد: معتقدم با تدبیر و ارتباط و تعامل و بهره گیری از ظرفیت‌ها، می‌توان کشور را از خطر انزوای از بیرون و انسداد از درون نجات داد و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کرد. همچنین معتقدم با بهره گیری از ظرفیتهای کشور و کمک و مشارکت مردم و بخصوص جوانان با انگیزه می‌توان بسیاری از مشکلات مردم و کشور را حل کرد و کشور را به جایگاه رفیعی که در شان نظام و مردم بصیر کشور است ارتقاء داد.

 

وی با تاکید بر اینکه می‌توان با تدبیر و کمک مردم، تحریم ها را بی اثر کرده و بر مشکلات اقتصادی و معیشتی نائل خواهیم آمد، گفت: فضای مجازی را با توسعه زیر ساخت ها به نفع اقتصاد و معیشت مردم و نشر دانش و فرهنگ، تقویت خواهم کرد و ضمن پاسخگویی صادقانه، کمتر حرف خواهم زد و بیشتر تدبیر و مجدانه عمل و تلاش خواهم کرد.

 

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری همچنین با بیان اینکه مردم ما از اختلافات و فرافکنی ها خسته و رنجور هستند، عنوان کرد: من به جای اختلاف و فرافکنی، با همه سلائق سیاسی و اقتصادی رفاقت و برای حل مشکلات مردم همفکری کرده و از همه ظرفیت ها برای پیشرفت و تعالی کشور بهره خواهم گرفت. با تدبیر و تلاش برای اصلاح و درمان اقتصاد بیمار کشور و کاهش هزینه های کم اثر و تشریفاتی دولتی و کوچک و چابک کردن دولت و مراقبت و جلوگیری از دخالت های باندهای مافیایی قدرت و ثروت ارزش پول ملی را حفظ و ارتقاء خواهم داد.

 

زریبافان در پایان اظهار کرد: هدف اصلی من از حضور در انتخابات ریاست جمهوری کمک به پرشور شدن و مشارکت حداکثری در انتخابات و ایجاد رقابت جدی و تاثیرگذار و ایجاد زمینه متنوع برای تصمیم گیری و انتخاب مردم است و در نهایت آرزو می‌کنم هر آنچه به خیر و صلاح کشور نظام و مردم بصیر است با تشخیص مردم حاصل و موجب خوشنودی و رضایت قاطبه مردم، مقام معظم رهبری و خوشنودی قلب حضرت ولی عصر (عج) گردد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده