زریبافان: نام دولتم «خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات» است-راهبرد معاصر

زریبافان: نام دولتم «خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات» است

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم و کشور می‌نامم. کشور را بر اساس مبانی شرعی، اسلامی قانون اساسی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و قوانین مجلس و مورد تایید شورای نگهبان اداره می‌کنم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۲۴۳۶۱۹

به گزارش راهبرد معاصر، مسعود زریبافان رئیس سابق بنیاد شهید پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری طی سخنانی اظهار داشت: دولت من دولتِ جمهوری اسلامی ایران است؛ با دو بال جمهوریت و اسلامیت و با وظایف و اختیارات تعیین شده در فصل نهم قانون اساسی.

 

وی افزود: من دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم و کشور می‌نامم. کشور را بر اساس مبانی شرعی، اسلامی قانون اساسی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و قوانین مجلس و مورد تایید شورای نگهبان اداره می‌کنم. 

 

زریبافان گفت: بنده خود را مجری سیاست‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی می‌دانم و هیچگاه از آنها عدول نمی‌کنم. هنر خود را شناخت ظرفیت‌های انسانی؛ طبیعی؛ جغرافیایی و آگاهی از نحوه استفاده از این ظرفیت‌ها و  شناسایی ملموس مطالبات مردم و بهره گیری از ظرفیت‌های کشور می‌دانم. 

 

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: مجلس را ریل گذار برای عبور کشور از وضع موجود به وضع مطلوب می‌دانم و خود را مجری و قادر به عبور دادن موفق و ایمن کشور با استفاده از این ریل‌گذاری‌ها می‌دانم. همچنین مردم را ولی نعمت و خود را خادم مخلص و متواضع ملت و سرباز ولایت و برادر و همکار قوای قضاییه و مقننه و نیروهای مسلح کشور می‌دانم. 

 

وی تاکید کرد: جایگاه ریاست‌جمهوری را فرصت و توفیق خدادادی برای خدمت به مردم و نظام و توشه‌ای برای آخرت خود می‌دانم.

 

این داوطلب نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه فساد مثل خوره به جان ثروت ها و منابع مادی کشور افتاده است، عنوان کرد: من با عزمی راسخ و بدون هرگونه ملاحظه سیاسی و جناحی با هرگونه رانت و ویژه خواری و فساد و هر مفسدی قاطعانه مبارزه خواهم کرد. من از مدیران کارآمد، متخصص متعهد و معتقد به نظام از هر سلیقه سیاسی استفاده خواهم کرد و گذشته مدیریتی اینجانب نیز گواه این مطلب است.

 

زریبافان تاکید کرد: معتقدم با تدبیر و ارتباط و تعامل و بهره گیری از ظرفیت‌ها، می‌توان کشور را از خطر انزوای از بیرون و انسداد از درون نجات داد و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کرد. همچنین معتقدم با بهره گیری از ظرفیتهای کشور و کمک و مشارکت مردم و بخصوص جوانان با انگیزه می‌توان بسیاری از مشکلات مردم و کشور را حل کرد و کشور را به جایگاه رفیعی که در شان نظام و مردم بصیر کشور است ارتقاء داد.

 

وی با تاکید بر اینکه می‌توان با تدبیر و کمک مردم، تحریم ها را بی اثر کرده و بر مشکلات اقتصادی و معیشتی نائل خواهیم آمد، گفت: فضای مجازی را با توسعه زیر ساخت ها به نفع اقتصاد و معیشت مردم و نشر دانش و فرهنگ، تقویت خواهم کرد و ضمن پاسخگویی صادقانه، کمتر حرف خواهم زد و بیشتر تدبیر و مجدانه عمل و تلاش خواهم کرد.

 

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری همچنین با بیان اینکه مردم ما از اختلافات و فرافکنی ها خسته و رنجور هستند، عنوان کرد: من به جای اختلاف و فرافکنی، با همه سلائق سیاسی و اقتصادی رفاقت و برای حل مشکلات مردم همفکری کرده و از همه ظرفیت ها برای پیشرفت و تعالی کشور بهره خواهم گرفت. با تدبیر و تلاش برای اصلاح و درمان اقتصاد بیمار کشور و کاهش هزینه های کم اثر و تشریفاتی دولتی و کوچک و چابک کردن دولت و مراقبت و جلوگیری از دخالت های باندهای مافیایی قدرت و ثروت ارزش پول ملی را حفظ و ارتقاء خواهم داد.

 

زریبافان در پایان اظهار کرد: هدف اصلی من از حضور در انتخابات ریاست جمهوری کمک به پرشور شدن و مشارکت حداکثری در انتخابات و ایجاد رقابت جدی و تاثیرگذار و ایجاد زمینه متنوع برای تصمیم گیری و انتخاب مردم است و در نهایت آرزو می‌کنم هر آنچه به خیر و صلاح کشور نظام و مردم بصیر است با تشخیص مردم حاصل و موجب خوشنودی و رضایت قاطبه مردم، مقام معظم رهبری و خوشنودی قلب حضرت ولی عصر (عج) گردد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار