دو بازیکن تیم ملی در آستانه محرومیت-راهبرد معاصر

دو بازیکن تیم ملی در آستانه محرومیت

دو مدافع میانی تیم ملی ایران در صورت دریافت اخطار مقابل هنگ کنگ از دیدار با ازبکستان محروم می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 05
کد خبر: ۲۴۳۹۵۹

به گزارش راهبرد معاصر، شاگردان امیر قلعه‌نویی فردا پنج‌شنبه در ادامه رقابت‌های دور نخست از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا به مصاف هنگ کنگ می‌روند که محمدحسین کنعانی‌زادگان از حضور در این بازی محروم است، اما شجاع خلیل‌زاده و سامان فلاح نیز در آستانه محرومیت از دیدار بعدی تیم ملی برابر ازبکستان قرار دارند.

 

شجاع خلیل‌زاده در دیدار رفت مقابل هنگ کنگ که تیم ملی ایران موفق به کسب پیروزی چهار بر صفر شد، تنها کارت زرد را دریافت کرد تا اکنون در آستانه محرومیت از بازی برگشت برابر ازبکستان قرار داشته باشد. سامان فلاح، مدافع جوان تیم ملی ایران نیز پس از حضور تعویضی در مسابقه رفت مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان، یک کارت زرد گرفت تا او هم در آستانه محرومیت باشد.

 

رامین رضاییان و علی کریمی دیگر بازیکنان یک کارته تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی هستند که اکنون در اردو حضور ندارند تا خطر محرومیت برای آنها وجود نداشته باشد.

 

تیم ملی ایران روز سه‌شنبه هفته آینده در آخرین مسابقه از دور نخست مرحله مقدماتی جام جهانی میزبان ازبکستان خواهد بود که محرومیت شجاع خلیل‌زاده می‌تواند کادر فنی را به دردسر بیاندازد./خبر ورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده