واکنش ایران به هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌های افراطی-راهبرد معاصر

واکنش ایران به هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌های افراطی

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام صهیونیست‌های افراطی در هتک حرمت مسجدالاقصی، سر دادن شعار‌های نژادپرستانه و حمله به شهروندان فلسطینی به بهانه برپایی راهپیمایی تحریک‌آمیز موسوم به پرچم را محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۹ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 05
کد خبر: ۲۴۴۰۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ کنعانی افزود: اقدام صهیونیست‌های افراطی در هتک حرمت مسجدالاقصی با حمایت نیرو‌های نظامی و امنیتی رژیم غاصب اسرائیل و همزمانی این اقدام تحریک آمیز با تداوم نسل‌کُشی و جنایات رژیم آپارتاید صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری، نشان از قصد این رژیم بر تشدید دامنه‌های بحران در فلسطین و منطقه دارد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: سرزمین فلسطین و مسجدالاقصی، مورد احترام تمامی پیروان راستین ادیان ابراهیمی است و فرقه نژادپرست صهیونیستی از اینگونه اقدامات اهانت‌آمیز و تحریک کننده چیزی جز تنفر جهانی بویژه نزد ملت‌های مسلمان بدست نخواهد آورد.

کنعانی تصریح کرد: رژیم کودک‌کش و اشغالگر اسرائیل اکنون بیش از هر زمان دیگری در جهان منزوی شده و بدون شک این گونه اقدامات تنها به تشدید این انزوا و تشدید تنفر از آن منجر خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان خواستار اقدام متحد کشور‌های اسلامی برای مقابله مؤثر با اقدامات جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت فلسطین و نیز حمایت از مقدسات اسلامی و دینی بویژه مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمانان جهان شد. / خبرآنلاین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده