اذعان مقام آمریکایی به قدرت مبارزان قسام-راهبرد معاصر
پاسخ تلافی جویانه حزب الله به اسرائیل | شلیک ۴۰ موشک به شهر «الصفد» واکنش فوری رویترز به ادعای ترور سید حسن نصرالله الجزیره: ۳۰۰ نفر در انفجار امروز بیروت شهید شده اند آماده باش سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان سخنگوی وزارت امور خارجه: آمریکا هم باید پاسخگوی جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت باشد نتانیاهو سفرش به نیویورک را ناتمام گذاشت بیانیه سفارت ایران در بیروت در پی حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی حملات شدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله به مقر اصلی حزب الله در بیروت جوسازی و اظهارات جنگ‌افروزانه نتانیاهو در تریبون سازمان ملل واشنگتن پست: اسرائیل ادوات نظامی را به مرز لبنان منتقل کرده است هشدار رژیم اشغالگر به صهیونیست‌ها درباره سفر به ۱۵ کشور بیانیه نیرو‌های مسلح یمن درباره حملات موشکی و پهپادی به تل‌آویو و عسقلان فاکس نیوز: نتانیاهو تمایلی به آتش‌بس ندارد طالبان: در حال مذاکره با مقامات ایران برای حل مشکل مهاجران هستیم

اذعان مقام آمریکایی به قدرت مبارزان قسام

یکی از مقامات آمریکایی در گفت‌وگو با رویترز به قدرت رزمی مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اذعان کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 06
کد خبر: ۲۴۴۱۳۱

به گزارش راهبرد معاصر، یکی از مقامات آمریکایی در گفت‌وگو با رویترز اذعان کرد که مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از قدرت رزمی بالایی برخوردار هستند.

 

این مقام آمریکایی اذعان کرد: حماس قدرت پدیدارشدن دوباره را در مناطقی که اسرائیل معتقد بود فرد مسلحی در آن‌ها حضور ندارد به نمایش گذاشت.

 

وی در گفت‌وگو با رویترز افزود: تاکتیک‌های جدید حماس می‌تواند به تداوم عملیات‌های آن در ماه‌های آتی بیانجامد. حماس برای ناکام‌گذاشتن تلاش‌های اسرائیل برای کنترل نوار غزه به روش‌های اجرای عملیات و گریز تکیه دارد.

 

این مقام آمریکایی در ادامه سخنان خود گفت: مبارزان حماس به اجرای کمین برای ضربه‌زدن به اهدافی تکیه دارند که غالبا پشت خطوط دشمن قرار دارند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده