توقف مذاکرات سانتوس با نیمار-راهبرد معاصر

توقف مذاکرات سانتوس با نیمار

باشگاه سانتوس برزیل از توقف مذاکرات با نیمار خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 07
کد خبر: ۲۴۴۱۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ مارسلو کالوس، مشاور باشگاه سانتوس برزیل اعلام کرد مذاکرات با نیمار، مهاجم الهلال عربستان برای جذب او در سال آینده میلادی متوقف شده است. پیش از این رئیس سانتوس از تمایل خود برای جذب نیمار پس از پایان قراردادش با الهلال در سال 2025 خبر داده بود. کالوس به روزنامه الریاضیه عربستان گفت: مذاکرات ما نیمار مدت زمان طولانی است که متوقف شده و هیچ صحبتی برای بازگشت او به سانتوس و بازی در این تیم انجام ندادیم. مطالبی که در گذشته منتشر شد مربوط به صحبت رئیس باشگاه سانتوس و نیمار بود، زیرا آنها روابط دوستانه‌ای با هم دارند و صحبت می‌کنند.

نیمار پیش از این گفته بود که بازگشت او به سانتوس در سال 2025 شایعه‌ای بیش نیست و هنوز با الهلال عربستان قرارداد دارد. نیمار تاکید کرد سانتوس تیم قلبی من است و دوست دارم روی به این تیم بازگردم، اما در حال حاضر برنامه‌ای برای این کار ندارم.

نیمار در باشگاه سانتوس فوتبال را فرا گرفت و در ماه اوت سال 2023 از پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به الهلال نقل مکان کرد و پنج مسابقه را برای این تیم انجام داد. او سپس در بازی تیم ملی فوتبال برزیل برابر اروگوئه در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2026 از ناحیه زانو به شدت مصدوم شد و تحت عمل جراحی رباط صلیبی قرار گرفت./تسنیم

کلمات کلیدی: نیمار
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار