پائز: نقطه ضعف ما شخصیت بازیکنان است-راهبرد معاصر

پائز: نقطه ضعف ما شخصیت بازیکنان است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست برابر بلغارستان، گفت: نقطه ضعف ما شخصیت هر کدام از بازیکنان است چراکه آنها نمی‌خواهند با هم بجنگند و این کار را سخت می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 07
کد خبر: ۲۴۴۱۵۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ موریس موتا پائز پس از شکست ۳ بر ۲ تیم ملی والیبال ایران برابر بلغارستان و ادامه ناکامی در لیگ ملت‌ها، اظهار داشت: در این بازی هم خوب بودیم و هم بد. و وقتی اوضاع به این شکل است، نمی‌توانید انتظار بُرد داشته باشید. در این مسابقه تا میانه ست دوم بلغارستان را به شکل کامل از بازی خارج کرده بودیم، اما دوباره خودمان آنها را به بازی برگرداندیم.

وی ادامه داد: در این دیدار نتوانستیم با اعتماد به نفس بازی کنیم و در پایان هم باختیم، هر چند که بازی خوبی ارائه دادیم. نقطه ضعف ما شخصیت هر کدام از بازیکنان است. آنها نمی‌خواهند همراه هم بجنگند. گاهی اوقات از مبارزه دست می‌کشند در حالی که باید ادامه دهند و به یکدیگر احترام بگذارند. بازیکنان باید برای طرفداران بجنگند. باید برای والیبال ایران بجنگند و اگر متوجه این موضوع نباشند، کار خیلی سخت خواهد شد.

گفتنی است هفته دوم مرحله مقدماتی ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد آغاز شده و تیم ملی والیبال ایران صبح امروز در هفتمین مسابقه خود به مصاف بلغارستان رفت که این دیدار با شکست ملی‌پوشان کشورمان همراه بود. تیم ایران با عملکردی ضعیف و دور از انتظار، هر ۷ دیدار خود در این مسابقات را با شکست به اتمام رسانده است./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده