پائز:امیدوارم هر روز بهتر از قبل باشیم-راهبرد معاصر

پائز:امیدوارم هر روز بهتر از قبل باشیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با وجود کسب ۴ شکست در هفته اول لیگ ملت‌ها، معتقد است که شاگردانش مسابقه به مسابقه عملکرد بهتری داشته‌اند!
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۲۴۲۷۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ هفته نخست ششمین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها در گروه مردان که از اول خرداد در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز شده بود، امروز (ششم خرداد) پس از برگزاری ۳۲ دیدار به پایان رسید.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت صفر بامداد امروز در چهارمین مسابقه خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به مصاف آرژانتین رفت و سه بر ۲ مغلوب شد.

موریس موتا پائز، سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص این دیدار اظهار کرد: ما مسابقه برابر آرژانتین را با استرس شروع کردیم. این موضوع مربوط به تیم‌های دیگر نیست بلکه به خودمان مرتبط است و کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم. روز به روز و بازی به بازی شروع به بهتر شدن کردیم. مقابل آرژانتین واقعا جنگندگی و صرف فعل خواستن بازیکنان را دوست داشتم. رفتار بازیکنان داخل زمین عالی بود و مانند یک تیم بودند.

وی ادامه داد: امیدوارم هر روز بهتر از قبل باشیم. برای بهتر شدن تلاش می‌کنیم. با تیم‌های خیلی قدرتمندی مسابقه داریم و در هفته دوم باید به مصاف برزیل و ژاپن برویم. با ژاپن در کشورش بازی داریم که خیلی سخت است و بازی خیلی مهمی برای ماست و برای بازی باید تیمی استوار باشیم.

سرمربی تیم ملی با تاکید بر این که همه چیز ممکن است اتفاق بیفتد، گفت: باید واقع‌بین باشیم و بدانیم که برای رسیدن هدفی که داریم، نیازمند طی روندی هستیم. اگر این پروسه را درک کنیم می‌توانیم به هدفمان باور داشته باشیم./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار