اسماعیل‌نژاد امتیازآورترین بازیکن ایران برابر بلغارستان-راهبرد معاصر

اسماعیل‌نژاد امتیازآورترین بازیکن ایران برابر بلغارستان

امین اسماعیل‌نژاد عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران برابر بلغارستان در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ را به دست آورد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 07
کد خبر: ۲۴۴۱۵۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ هفته دوم مرحله مقدماتی ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد آغاز شده است. بر این اساس، تیم ملی والیبال ایران در هفتمین مسابقه خود به مصاف بلغارستان رفت و سه بر دو شکست خورد تا هفتمین باخت متوالی را تجربه کند!

امین اسماعیل‌نژاد با کسب ۱۶ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در این دیدار را از آن خود کرد و ایلیا پتکوو بازیکن شماره ۲۴ بلغارستان با ۲۰ امتیاز ، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۶ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۴۲ پوئن در حمله، ۱۶ امتیاز در دفاع، ۱۰ پوئن سرویس و ۳۸ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

بازیکنان تیم ملی بلغارستان نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۵ امتیاز کسب کردند که شامل ۵۳ امتیاز حمله، ۱۹دفاع، ۵ پوئن سرویس و ۲۸ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۶:۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۹ خرداد در هشتمین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف ترکیه می‌رود./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده