سردار نقدی: ازدواج جوانان و فرزند آوری مهم‌ترین امر به معروف است-راهبرد معاصر
سخنان وزیر آموزش و پرورش در مجلس درباره وضعیت حقوق و رتبه بندی معلمان آرایش جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات با اجماع حول سعید جلیلی تشریح برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی، از مناظرات تا تکرار برنامه‌های قبلی قاضی‌زاده‌هاشمی: هوادارانم از سعید جلیلی حمایت کنند وزیر کشور: همه شرایط برای برگزاری دور دوم انتخابات آماده است مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری جمعه آینده برگزار می‌شود تبلیغات دور دوم انتخابات از چه‌زمانی شروع می‌شود؟ بیانیه مهم قالیباف:همه بایدبرای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم نتایج انتخابات به‌ تفکیک استان‌ها + جدول نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ۱۴۰۳؛ انتخابات به مرحله دوم رسید سرلشکر سلامی: جبهه مقاومت پاسخ هر تعرضی را در منطقه می‌دهد وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت مطالبات معلمان پاسخ می‌دهد نامه ابوترابی به زلفی‌گل درباره وام دانشجویی رهبر انقلاب: حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد شرایط دو مرحله‌ای شدن انتخابات چیست؟

سردار نقدی: ازدواج جوانان و فرزند آوری مهم‌ترین امر به معروف است

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: ازدواج جوانان و فرزند آوری مهمترین امر به معروف در کشورمان است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۲۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز (شنبه، ۱۹ خرداد) در دومین همایش روز ملی جمعیت در سپاه پاسداران که با حضور فرماندهان سپاه برگزار شد، گفت:  ما با خطر بسیار جدی تجرد گرایی مواجه هستیم چون سن ازدواج و سن جوانان مجرد افزایش یافته است.


وی با اشاره به تاثیر جمعیت در امنیت  افزود: جمعیت جوان، سالم و پویا به عنوان یکی از مولفه های قدرت ملی و شاخص مهمی در توسعه کشور به شمار می رود.


معاون هماهنگ کننده سپاه بیان کرد: دشمن برنامه ریزی کرده تا جمعیت ایران افزایش پیدا نکند چون تصور می کند جمعیت ایران برای آن‌ها خطر دارد.


وی با بیان اينکه موضوع جمعیت بسیار مهم است و نباید آن را دست کم گرفت، یادآور شد: اگر خطر جنگ یا خسارتی  کشور را تهدید کند قابل جبران است اما کوتاهی در حوزه جمعیت قابل بازگشت نیست.


سردار نقدی با اشاره به تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در سپاه طی سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: مشوق هایی در این قرارگاه درنظر گرفته شده و آثار مثبتی در حوزه جمعیت داشته است. خانواده های چند فرزندی در سپاه و تعداد ازدواج های کارکنان نیز افزایش یافته است.


وی با تاکید بر روند فرزند آوری در سپاه افزود: باید سن ازدواج در سپاه کاهش یابد و در این راستا باید راه را برای جوانان هموار کرد‌. ازدواج جوانان و فرزند آوری مهمترین امر به معروف در کشورمان است.


معاون هماهنگ کننده سپاه با تاکید بر هدف گذاری قرارگاه جمعیت سپاه ادامه داد: قرارگاه جمعیت سپاه در سال آینده بر اساس پیامدها، برترین ها را انتخاب می کند، نه صرفاً بر اساس تلاش افراد. تلاش می کنیم سن ازدواج تا ۲۳ سال کاهش پیدا کند.


سردار نقدی سپاه خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم موضوع فرزندپروری و ازدواج را در خانواده ها و جامعه گسترش دهیم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده