حمید درخشان: امیدوارم اوسمار بماند-راهبرد معاصر

حمید درخشان: امیدوارم اوسمار بماند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: امیدوارم اوسمار برزیلی به کارش در تیم ادامه دهد، چراکه با شرایط باشگاه و توانایی بازیکنان آشنایی دارد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۸ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۴۰۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ حمید درخشان در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم، اظهار داشت: خداراشکر که پرسپولیس توانست امسال هم هواداران را خوشحال کند. بازیکنان وقتی در صدر جدول نبودند از تلاش برای رسیدن به قهرمانی دست نکشیدند و به هدف رسیدند. امیدوارم در فصل آتی، در آسیا و لیگ برتر بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را به دست آوریم.

وی در مورد اینکه با خصوصی‌سازی شدن پرسپولیس می‌توان به جذب مهره‌های جدید تاثیرگذار امیدوار بود؟ گفت: در مرحله اول باید بودجه کافی در خصوص خریدن بازیکنان جدید در نظر بگیریم. پرسپولیس باید در خط دفاعی خود را تقویت کند چون در لیگ بیست‌وسوم در فاز تدافعی مشکل داشتیم و کارمان در برخی دیدارها سخت شد. امیدوارم مدیران باشگاه به تک تک خواسته‌های سرمربی توجه کنند، چون ما امسال در آسیا و لیگ برتر کار سختی خواهیم داشت، ولی شک ندارم با خصوصی‌سازی می‌توانیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

پیشکسوت پرسپولیس درباره احتمال ماندن اوسمار در تیم، یادآور شد: او با باشگاه و بازیکنان آشنایی کامل دارد و امیدوارم قراردادش تمدید شود.

درخشان در واکنش به برخی نظرات در خصوص آفساید بودن گل قهرمانی پرسپولیس، خاطرنشان کرد: خیلی از اتفاقات در فوتبال می‌افتد، باید برای پرسپولیس در دیدار با مس دو پنالتی هم گرفته می‌شود.

وی در خصوص صحبت‌های بازیکنان استقلال که می‌گویند پرسپولیس جام آفسایدها را گرفته است، تصریح کرد: متاسفم برای این بازیکنان که فقط درباره تیم‌های دیگر حرف می‌زنند. اگر جای آنها بودم قطعا روی بازی مقابل نساجی تمرکز می‌کردم که بتوانم ۳ امتیاز را کسب کنم تا اینکه فقط دنبال نتیجه تیم رقیبم در آزادی باشم./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده