روز ۲۴۷ طوفان الاقصی/ تیراندازی بالگردهای آپاچی به سمت آوارگان فلسطینی-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

روز ۲۴۷ طوفان الاقصی/ تیراندازی بالگردهای آپاچی به سمت آوارگان فلسطینی

حملات بی امان زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و واکنش معاون دبیرکل سازمان ملل به یک جنایت در اردوگاه النصیرات از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 09
کد خبر: ۲۴۴۴۷۴

به گزارش راهبرد معاصر، نظامیان صهیونیست طی بامداد امروز نیز مانند هشت ماه گذشته تا جایی که می‌توانستند از زمین و هوا، ساکنان مظلوم نوار غزه را هدف حملات وحشیانه خود قرار دادند.

 

بمباران زمینی و حملات توپخانه ای علیه مناطق مسکونی غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته خانه‌های مسکونی را در اردوگاه الشابوره واقع در مرکز شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

 

در جریان بمباران یک خانه مسکونی در کنار یک مدرسه که تبدیل به پناهگاه آوارگان فلسطینی در محله الدرج واقع در مرکز نوار غزه شده بود چندین تن به شهادت رسیده و یا زخمی شدند.

 

علاوه بر بمباران هوایی منازل فلسطینی‌ها در سراسر نوار غزه، توپخانه رژیم صهیونیستی نیز مرکز و غرب شهر رفح را زیر آتش حملات خود قرار داد.

 

تیراندازی بالگردهای آپاچی به سمت آوارگان فلسطینی

این حملات توپخانه ای همزمان با شنیده شدن صدای درگیری‌های سنگین در منطقه خربه العدس واقع در شمال شرق شهر رفح صورت گرفت.

 

مناطق شرقی شهر دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه نیز شاهد این حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته بودند.

 

در کنار این حملات، بالگردهای آپاچی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه آتش گشود و آنها را هدف قرار داد.

 

آزادسازی اسرای صهیونیست با کمک آمریکا انجام شد

این در حالی است که روز گذشته آزادسازی چهار اسیر صهیونیست توسط نظامیان اشغالگر از طریق ارتکاب یک جنایت گسترده در اردوگاه النصیرات بحث و جدل‌های زیادی را به دنبال داشته است.

 

در همین رابطه رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که آمریکا کمک‌های اطلاعاتی فراوانی را به نظامیان صهیونیست برای آزادسازی این اسرای اسرائیلی ارائه داد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده