آخرین وضعیت سلامتی «مجید قناد»-راهبرد معاصر

آخرین وضعیت سلامتی «مجید قناد»

مجید قناد مجری پیشکسوت برنامه‌های کودک تلویزیون که به دنبال تصادف رانندگی دچار عارضه مغزی شده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از چند روز بستری شدن در بخش مراقبت‌های ویژه و عمومی از بیمارستان مرخص شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 09
کد خبر: ۲۴۴۵۰۴

به گزارش راهبرد معاصر، مجید قناد مجری قدیمی تلویزیون که با اجرای برنامه‌های کودک بیشتر شناخته می‌شود چند روز گذشته بر اثر تصادف راهی بیمارستان می‌شود. خون لخته شده در ناحیه مغز او باعث می‌شود روز دوشنبه مورد جراحی قرار بگیرد.

 

ایرج راد پیرو یک پیام در فضای‌مجازی که بسیاری از مخاطبان را نگران کرد گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم انجام داد از وضعیت رو به بهبود این هنرمند خبر داد. پس از او فرزندانِ مجید قناد با رسانه‌ها گفت‌وگو کردند و پیام‌های ویدئویی رد و بدل شد که گواه بر جراحی با موفقیت این هنرمند بود که بعد از مدتی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شد. 

 

دختر مجید قناد امروز در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم اعلام کرد که پدرش از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاهت را در منزل می‌گذراند. او همچنین به این نکته اشاره کرد که مجید قناد هفته آینده برای بررسی مجدد وضعیت جسمانی خود به بیمارستان خواهد رفت تا پزشکان او را چکاب کنند. 

 

این هنرمند براساس نظر پزشکان باید خیلی با مراقبت راه برود و در منزل استراحت داشته باشد تا پس از بررسی و چکاب مشخص شود چه زمانی می‌تواند مجید قناد به خانه تئاتر و بقیه امورات کاری‌اش برگردد.

 

قناد هم‌اکنون عضو هیئت مدیره خانه تئاتر است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده