اقرار آمریکا به حمام خون اسرائیل در غزه-راهبرد معاصر
نتانیاهو: ایران بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ را علیه ما انجام داد ورود فرمانده سنتکام به تل آویو رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت ادبی شد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر رسید جزئیات جدیدی از سرنوشت صفی الدین | پهپاد‌های اسرائیلی مانع امدادگران عراقچی در دمشق: ایران تحت هر شرایطی در کنار جریان مقاومت باقی خواهد ماند بشار اسد در دیدار وزیر امور خارجه: سفر عراقچی همزمان با خطبه نصر نشان قدرت ایران است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد شهادت یک فرمانده حماس در لبنان سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی، صنعاء و الحدیده را بمباران کردند رویترز مدعی موافقت بن سلمان برای دستیابی به توافق با رژیم صهیونیستی شد عراقچی در بیروت: ایران از لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کامل خواهد کرد منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر شهید سیدحسن نصرالله موقتاً در مکانی نامعلوم دفن می‌شود محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات

اقرار آمریکا به حمام خون اسرائیل در غزه

مشاور امنیت ملی کاخ سفید جیک سالیوان درباره حمله خونین اسرائیل برای آزادی چهار اسیر صهیونیست در غزه گفت که در این عملیات، «افراد بی‌گناه کشته شدند»
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 10
کد خبر: ۲۴۴۷۱۳

به گزارش راهبرد معاصر، در عملیات اسرائیل برای آزادی اسرایش، افراد بی‌گناه کشته شدند اما ما در این عملیات شرکت نداشتیم. این حرف را سالیوان گفت.ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد که طی «عملیات ویژه» در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه، چهار اسیر اسرائیلی را آزاد کرد. این اظهارنظر در شرایطی مطرح شد که حملات این رژیم به النصیرات حداقل ٢٧٤ شهید و ٧٠٠ زخمی بر جا گذاشت.


مجری سی‌ان‌ان در مصاحبه با سالیوان از مشاور امنیت ملی کاخ سفید سوال کرد که آیا آمریکا تایید می‌کند که افراد زیادی در این عملیات کشته شدند؟

 

 سالیوان اذعان کرد که در این عملیات «افراد بی‌گناه کشته شدند».مشاور امنیت رئیس‌جمهور آمریکا گفت که «ما الان در جایگاهی نیستیم که اظهارنظر قطعی در این باره انجام دهیم. نیروهای دفاعی اسرائیل یک رقم اعلام کرده و وزارت بهداشت غزه تحت اداره حماس، رقمی دیگر اعلام کرده است».


این مقام ارشد آمریکایی افزود که «البته ما می‌دانیم که افراد بی‌گناه به صورتی فاجعه بار در این عملیات کشته شدند. تعداد دقیق را ما نمی‌دانیم اما افراد بی‌گناه کشته شدند و این دردناک است».مشاور امنیت ملی کاخ سفید مشارکت نیروهای آمریکایی در عملیات آزادی ۴ اسیر اسرائیلی در غزه را رد کرد اما گفت که ایالات متحده در این عملیات کمک اطلاعاتی کرده است.به ادعا او، «هیچ نیروی آمریکایی آنجا نبود و هیچ نظامی آمریکایی روی زمین در عملیات شرکت نداشت. ما در این عملیات مشارکت میدانی نداشتیم»./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده