نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا شرایط واریز وجه ایران خودرو سیزدهمین دوره فروش جزئیات آزادسازی پول‌های بلوکه شده اعلام شد جزئیات افزایش مبلغ کالابرگ و یارانه اعلام شد/ دریافتی چه کسانی تغییر می‌کند؟

برق اداره‌های پرمصرف تهران قطع می‌شود

برق اداره‌های پرمصرف تهران قطع می‌شود مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: از امروز برق اداره‌هایی که مصوبه هیات دولت مبنی بر کاهش مصرف برق را رعایت نکنند قطع خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 10
کد خبر: ۲۴۴۸۰۶

به گزارش راهبرد معاصر؛  کامبیز ناظریان افزود: مطابق مصوبه ابلاغی هیات وزیران؛ همه دستگاه های اجرایی و ادارات، موظف به کاهش مصرف برق با اولویت خاموش کردن روشنایی غیرضروری و مدیریت سامانه های سرمایشی هستند

وی ادامه داد: از امروز؛ دوشنبه؛ ۲۱ خردادماه، برق اداراتی که اقدام به اجرای این مصوبه، وفق شرایط ابلاغی نکرده اند با اخطار قبلی قطع خواهد شد.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت پایداری شبکه برق را نیاز اصلی آسایش و آرامش مردم دانست و خاطرنشان کرد: همه تدابیر لازم در بخش های فنی به کار گرفته شده و نیروهای عملیاتی این شرکت با تمام توان در تلاش هستند تا کوچک ترین اختلالی در تامین برق پایتخت ایجاد نشود.

ناظریان گفت: در همین راستا با تخصیص یک هزار میلیارد تومان، بالغ بر یک هزار طرح فنی در راستای توسعه و بهسازی شبکه برق کلان شهر تهران اجرایی شده و ۱۵۰ برنامه تخصصی نیز با هدف گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ توسط کارشناسان این شرکت، طراحی و اجرا شده است اما موفقیت در گذر از تابستان با توجه به تعداد قابل ملاحظه مشترکان برق پایتخت، بدون همراهی آنان، امری دشوار خواهد بود.

وی ادامه داد: بخش قابل ملاحظه ای از مصرف برق تهران، متعلق به بخش اداری و دستگاه های اجرایی است و به همین دلیل، همزمان با آغاز پایش مصرف برق ادارات پایتخت از سال گذشته، مکررا به دستگاه های مزبور اطلاع رسانی و آموزش های لازم در خصوص ضرورت و راهکارهای کاهش مصرف برق ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی بق تهران بزرگ خاطرنشان کرد: همه ادارات شهر تهران، مجهز به کنتورهای هوشمند بوده و مصرف برق آنان به صورت لحظه ای از طریق رصدخانه شبکه برق و انرژی و مرکز پایش انرژی این شرکت، در حال بررسی است و در صورت عدم رعایت مصوبات ابلاغی بدون اغماض با ادارات غیرهمکار، برخورد خواهد شد./اینا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار