سکوت آل‌کثیر در مورد یحیی گل‌محمدی شکست-راهبرد معاصر

سکوت آل‌کثیر در مورد یحیی گل‌محمدی شکست

عیسی آل‌کثیر می‌گوید اگر یحیی گل‌محمدی هم در پرسپولیس مانده بود به این تیم برمی‌گشت و حضور در جمع سرخ‌ها را مدیون این مربی است.
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۲ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 11
کد خبر: ۲۴۴۸۵۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا بیرانوند درباره خصوصیت اخلاقی عیسی آل‌کثیر در برنامه فوتبال ۳۶۰ به عادل فردوسی‌پور گفت: من فکر کنم بخاطر کم حرفی‌اش در سپاهان به مشکل خورد. آمارش را از چند بازیکن تیم ملی درآوردم که واقعا کم‌حرف است. این چند سالی هم در پرسپولیس می‌آید و می‌رود و با وحید امیری خیلی رفیق است.

سپس آل‌کثیر درخصوص اختلاف با مورایس در سپاهان افزود: اتفاقا سر کم حرف بودنم با مورایس به اختلاف خوردم. به من می‌گفت چرا با بچه‌ها نمی‌جوشی و من هم به او گفتم سیستم و فاز من این شکلی است. من به سپاهان آمدم تا فوتبال بازی کنم نیامدم که بگم و بخندم. چه کار به اخلاق من داری؟ شخصیت من اینطوری است.

بیرانوند در این بین با خنده و شوخی به کم‌حرفی آل‌کثیر کنایه زد و گفت: شاید هم کسی با او حال نمی‌کند.   

آل‌کثیر در پاسخ به اینکه به دلیل حضور شهریار مغانلو و کاوه رضایی رقابت برای حضور در ترکیب خیلی شدید بود و به او خیلی بازی نمی‌رسید توضیح داد: همان موضوع باعث موفقیت تیم شد چون همه انگیزه داشتند.

بیرانوند در این بین به کنایه گفت: هرچی مهاجم‌ در ایران بود در این تیم جمع شدند.

سپس مهاجم پرسپولیس ادامه داد: همان اول کار من درست نشد و ۴بازی کلا نبودم و وقتی به بازی رفتم گل زدم و آنجا هم خیلی اذیت شدم.

آل‌کثیر در مورد اینکه آیا سپاهان بخاطر سقف قرارداد تصمیم گرفت از بین او و کاوه رضایی یکی را بفروشد گفت: واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. به من زنگ هم نزدند و گفتند مازاد هستی. صبحش آنجا بودم و گفتند رضایت بده و رضایت دادم.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به اینکه اگر یحیی گل‌محمدی می‌ماند باز هم به این تیم برمی‌گشت؟ جواب داد: پرسپولیس را مدیون آقا یحیی هستم و اگر او بود هم برمی‌گشتم. /خبرورزشی

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده