پروژه وسوسه‌انگیز عربستان برای بارسلونا-راهبرد معاصر

پروژه وسوسه‌انگیز عربستان برای بارسلونا

عربستان سعودی در نظر دارد تا چند بازیکن بارسلونا را در اختیار بگیرد و همچنین مایل است تا در زمینه‌های مختلفی با این باشگاه تجارت کند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 11
کد خبر: ۲۴۴۹۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ بارسلونا نیاز مبرم به پول دارد و عربستان سعودی هم بهترین راه‌ها برای کسب درآمد را فراهم می‌کند. این کشور که از منابع نفتی برخوردار است، قصد دارد تا در چندین بخش با غول‌های کاتالونیا تجارت کند، از جمله خرید چندین بازیکن این تیم، هرچند هنوز هیچکدام از بازیکنان بارسلونا تمایلی به انتقال به عربستان از خود نشان نداده‌اند.

پیشنهاد آنها می‌تواند تنها گزینه خروج برای امثال آنسو فاتی و کلمنت لنگله باشد، اما آنها همچنین قیمت آندریاس کریستنسن، رونالد آرائوخو و ژول کونده را نیز پرسیده‌اند. رافینیا نیز توجه عرب‌ها را به خود جلب کرده است. به گزارش اسپورت، عربستان سعودی همچنین اعلام کرده که علاقه‌مند به توافق با این باشگاه برای تبادل استعدادهای فوتبال است، هرچند جزئیات بیشتری ارائه نشده است. دولت عربستان همچنین علاقه‌مند به قراردادهای اسپانسرینگ است و ممکن است به دنبال سرمایه‌گذاری در بارسا ویژن باشند. بلوگرانا نیز برای یافتن جایگزینی برای ۱۰۰ میلیون یوروی لیبرو در تابستان امسال در تلاش است و این پیشنهادات می‌تواند برای آبی‌اناری‌ها مفید باشد.

پیش از این عربستان سعودی برای اعزام بازیکنان به تیم‌های اسپانیایی پول پرداخت کرده بود. در سال ۲۰۱۸، ۹ بازیکن عربستانی به صورت قرضی به تیم‌های لیگ دسته دوم و نیمه انتهایی لالیگا اعزام شدند تا پیشرفت کنند و عملکردشان در بازی‌ها بهتر شود./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده