نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی: تل‌آویو از پشت به ما خنجر زد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی: تل‌آویو از پشت به ما خنجر زد

تمدید قانون معافیت سربازی صهیونیست‌های موسوم به «حریدیم» در ارتش رژیم صهیونیستی توسط پارلمان این رژیم باعث شده نظامیان صهیونیستی که در حال حاضر در ارتش حضور دارند اعتراض کنند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 12
کد خبر: ۲۴۵۰۷۷

به گزارش راهبرد معاصر، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونت به نقل از نظامیان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در این خصوص نوشت: کابینه تل آویو با تصویب این قانون از پشت به ما خنجر زد.

 

این نظامیان صهیونیست اضافه کردند: احساس می‌کنیم کابینه اسرائیل به ما خیانت کرده است. کابینه به جای آنکه توجه خود را به جنگ معطوف کند به دنبال بقای سیاسی خود است.

 

آنها تصریح کردند: این قانون یک رسوایی به شمار می‌رود و باعث افزایش تبعیض میان کسانی که از وظایف خود فرار می‌کنند و کسانی که به این وظایف عمل می‌کنند می‌شود.

 

پیش از این «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی خطاب به سران سیاسی این رژیم خواستار اضافه شدن ۱۵ تیپ نظامی جدید به ارتش این رژیم شده بود. وی در این باره گفت: ما به ۱۵ تیپ جدید نظامی در حجم یک لشکر ۴۵۰۰ نفره نیاز داریم تا پس از آن ارتش اسرائیل بتواند به ماموریت‌های محوله در جبهه‌های مختلف عمل کند. هالیوی ضمن هشدار درباره کمبود شدید نیروی انسانی در ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که این مساله ارتش را از عمل به وظایف و تحقق اهداف مطلوب باز داشته است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار