آشنایی با گزینه سرشناس سرمربیگری پرسپولیس؛ موفق در ناپولی، ناکام در اینتر-راهبرد معاصر

آشنایی با گزینه سرشناس سرمربیگری پرسپولیس؛ موفق در ناپولی، ناکام در اینتر

پس از جدایی اوسمار لوس ویرا، سرمربی فصل قبل ناپولی یکی از گزینه‌های هدایت پرسپولیس تبدیل شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۲۴۵۴۵۱

به گزارشراهبرد معاصر؛ بعد از قطعی شدن جدایی اوسمار، مدیران پرسپولیس دوباره وارد چالش انتخاب سرمربی برای تیمشان شدند. در این بین گزینه‌های زیادی برای حضور در پرسپولیس به مدیران این باشگاه معرفی شدند ولی تا این لحظه خبری از انتخاب سرمربی برای تیم قهرمان لیگ نیست. اسکوچیچ یکی از گزینه‌های پرسپولیسی‌ها بود که همان ابتدا به دلیل مبلغ بالای درخواستی منتفی شد. یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای آمدن به پرسپولیس به این باشگاه معرفی شده، والتر ماتزاری است. سرمربی ایتالیایی که در تیم‌های مختلفی کار کرده، به پرسپولیسی‌ها معرفی شد و مدیران پرسپولیس هم با انتخاب ماتزاری موافقت کردند.

 

بلافاصله مذاکرات بین طرفین آغاز شد ولی تا این لحظه توافقی صورت نگرفت.  ماتزاری در دوران فعالیت خود بیشتر در سری‌آ ایتالیا مشغول به فعالیت بوده و در تیم‌هایی چون ناپولی، اینتر، تورینو و کالیاری تجربه فعالیت دارد و آخرین تجربه حضور این سرمربی ایتالیایی هم روی نیمکت ناپولی در فصل اخیر سری‌آ بود که نتوانست انتظارات را برآورده کند و از سمت خود کنار رفت. او همچنین تجربه حضور روی نیمکت واتفورد را هم در کارنامه خود دارد و گفته می‌شود که مذاکرات اولیه با این سرمربی ۶۲ ساله آغاز شده و فعلاً خبری از توافق با ماتزاری نیست.

 

شنیده‌های ما حاکی از آن است که این مربی برای یک فصل حضور در ایران یک میلیون و پانصد هزار دلار درخواست کرده که این مبلغ برای پرسپولیس بالاست. با این حال حضور ماتزاری در پرسپولیس هنوز منتفی نشده و مذاکرات بین طرفین ادامه دارد. اوج دوران ماتزاری در دوره اول حضورش در ناپولی بود که این تیم را به یکی از تیم‌های قدرتمند سری آ تبدیل کرد. این مربی همچنین مقطعی روی نیمکت اینتر نشست ولی در این تیم ناموفق بود و خیلی زود از اینتر جدا شد./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار