کدهای عجیب برای انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس-راهبرد معاصر

کدهای عجیب برای انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس

برای انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس، اتفاقات عجیبی رخ داده که مهمترین آن شرط یکی از مدیران برنامه ها است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۲۴۵۵۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ در فصل نقل و انتقالات همیشه اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد. یادمان نرفته که همین فصل قبل یکی از ایجنت‌ها برای یک باشگاه شرط گذاشت که اگر بازیکن مورد نظرتان را می‌خواهید، باید یک پکیج از بازیکنان مرا استخدام کنید. انتقال پکیجی مدت‌هاست در فوتبال ایران باب شده و هیچکس هم نیست مقابل شرط و شروط ایجنت‌ها بایستد.

در تازه‌ترین مورد، گویا یک ایجنت که مدیر برنامه یکی از بازیکنان مهم پرسپولیس نیز هست، برای انتقال مربی مورد نظرش شرط و شروطی گذاشته و البته مشخص نیست رضا درویش و همکارانش با این ماجرا کنار بیایند یا نه؟

او این شرط را گذاشته که در صورت امضای قرارداد با مربی مورد نظرش، بازیکن کلیدی پرسپولیس را هم در این تیم حفظ خواهد کرد. هر چند بازیکن مورد نظر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما درویش و همکارانش می‌کوشند توافق با او را برای سال‌های بعد تمدید کنند.

باید ببینیم در نهایت نیمکت پرسپولیس با چه سرنوشتی مواجه خواهد شد؟ آیا این شرط مورد موافقت مسئولان پرسپولیس قرار می‌گیرد و این مربی که فصل قبل در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس فعالیت می‌کرد و نتایج ضعیفی هم به دست آورد، جانشین اوسمار می‌شود یا پرسپولیس سراغ گزینه‌های دیگر خواهد رفت؟/ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده