اخبار جدید از نقل و انتقالات پرسپولیس-راهبرد معاصر

اخبار جدید از نقل و انتقالات پرسپولیس

اوسمار ویرا با جدایی از پرسپولیس مدیریت باشگاه را با چالش جدیدی روبرو کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۲۴۵۴۱۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ بالاخره باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه اعلام کرد که اوسمار ویرا به دلیل مشکلات خانوادگی از پرسپولیس جدا خواهد شد تا دوباره کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس در برزخ بازار گرفتار شده‌ و وضعیت نیم فصل برای آنها تکرار شود.

 

به نظر می‌رسد زمان کشتن در پرسپولیس ادامه خواهد داشت و هنوز مدیریت و هیأت مدیره این باشگاه به جمع‌بندی نهایی برای تعیین تکلیف نیمکت این تیم نرسیده‌اند. درویش که در صحبت‌هایش بارها اشاره کرده دلال‌ها می‌خواهند گزینه‌های خود را به پرسپولیس تحمیل کنند، حالا مجبور است دنبال یک گزینه جدید برای نیمکت تیمش باشد و هنوز استراتژی مشخصی را در پیش نگرفته.


شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس بعد از شکست مذاکراتش با اسکوچیچ، حالا سراغ 5 گزینه جدید خارجی رفته که دو گزینه ایتالیایی و دو گزینه برزیلی جدی‌ترین اولویت‌های درویش هستند.


به علاوه که برخی از پیشکسوتان نزدیک به درویش به او توصیه داشتند تا سراغ مهدی تارتار برود و با او هم مذاکره کند اما این درخواست با مخالفت بانک شهر و هیأت مدیره همراه شده است. بانک شهر که اولین پنجره نقل و انتقالاتی خود را به عنوان مالک باشگاه پرسپولیس تجربه می‌کند، نمی‌خواهد با یک گزینه داخلی شروع به کار کند و به درویش از نظر بودجه کمک می‌کند تا با یک گزینه خارجی با روزمه قوی وارد مذاکره شود.


این تیم که بودجه 500 هزار دلاری برای تمدید قرار داد اوسمار کنار گذاشته بود، حالا احتمالاً مجبور است دست به جیب شود و برای مربی‌اش بیشتر هزینه کند. با وجود این اما احتمالاً پرسپولیس برای مربی‌اش بودجه‌ای زیر یک میلیون دلار در نظر گرفته است که نتوانسته تا این لحظه با یک مربی به توافق برسد.


به علاوه اسامی مختلفی در فضای مجازی از جمله والتر ماتزاری، واندرلی لوکزامبورگو، آندره سوتیل و... پیرامون نیمکت پرسپولیس مطرح می‌شود اما هنوز باشگاه پرسپولیس واکنش رسمی به آنها نشان نداده و سرنوشت نیمکت پرسپولیس همچنان بلاتکلیف و نامشخص است.


با توجه به اینکه شنبه و یکشنبه در کشورهای خارجی تعطیل رسمی است، احتمالاً روند مذاکرات پرسپولیس با یک وقفه روبه‌رو خواهد شد و البته چندین ستاره پرسپولیس هم قراردادشان تمام شده و کار را برای درویش سخت‌تر کرده است چرا که هنوز سرمربی این تیم مشخص نشده است و مربی باید انتخاب کند که تیم با چه بازیکنانی باید تمدید کند یا چه بازیکنانی باید جذب شوند.


ضمن اینکه پرسپولیس زمان کمی تا آغاز اولین بازی در لیگ نخبگان دارد و همین موضوع اهمیت انتخاب سرمربی را دو چندان می‌کند./ خبرآنلاین

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده