ارتش رژیم اسرائیل هلاکت ۸ نظامی صهیونیست در رفح را تأیید کرد-راهبرد معاصر

ارتش رژیم اسرائیل هلاکت ۸ نظامی صهیونیست در رفح را تأیید کرد

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت چندین نظامی این رژیم از جمله فرمانده گروهان لشکر مهندسی ۶۰۱ در عملیات صبح امروز (شنبه) مقاومت در رفح اذعان کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۲۴۵۵۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه اعلام کرد که بر اثر انفجار یک نفربر در جریان درگیری‌ها در رفح هشت نظامی صهیونیست کشته شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تأکید کرد که جانشین یک فرمانده گروهان لشکر مهندسی ۶۰۱ این رژیم نیز در میان کشته‌ها است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز گزارش دادند که یک موشک ضدزره به یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «ببر» در جنوب نوار غزه اصابت و باعث انفجار آن شد.

بنابر اعلام این رسانه ها، در این عملیات مقاومت فلسطین، هشت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در داخل این خودرو کشته شدند و در آتش سوختند.

در همین راستا، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز شنبه اعلام کرد که یک بلدوزر ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را با راکت الیاسین ۱۰۵ در منطقه تل السلطان در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه منهدم کرد. این منطقه هم اکنون شاهد درگیری شدید رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست است.

منابع خبری بامداد امروز شنبه نیز گزارش داده بودند که در پی حمله موشکی گردان‌های القسام به پایگاه نظامی «کیسوفیم» ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه، آتش‌سوزی در این پایگاه روی داده است. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده