حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا + فیلم-راهبرد معاصر
پاسخ تلافی جویانه حزب الله به اسرائیل | شلیک ۴۰ موشک به شهر «الصفد» واکنش فوری رویترز به ادعای ترور سید حسن نصرالله الجزیره: ۳۰۰ نفر در انفجار امروز بیروت شهید شده اند آماده باش سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان سخنگوی وزارت امور خارجه: آمریکا هم باید پاسخگوی جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت باشد نتانیاهو سفرش به نیویورک را ناتمام گذاشت بیانیه سفارت ایران در بیروت در پی حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی حملات شدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله به مقر اصلی حزب الله در بیروت جوسازی و اظهارات جنگ‌افروزانه نتانیاهو در تریبون سازمان ملل واشنگتن پست: اسرائیل ادوات نظامی را به مرز لبنان منتقل کرده است هشدار رژیم اشغالگر به صهیونیست‌ها درباره سفر به ۱۵ کشور بیانیه نیرو‌های مسلح یمن درباره حملات موشکی و پهپادی به تل‌آویو و عسقلان فاکس نیوز: نتانیاهو تمایلی به آتش‌بس ندارد طالبان: در حال مذاکره با مقامات ایران برای حل مشکل مهاجران هستیم

حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا + فیلم

مقاومت اسلامی عراق از حمله موشکی خود به بندر اشغالی حیفا با کروز پیشرفته «الارقب» خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۲۴۵۵۱۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که سحرگاه امروز شنبه بندر حیفا در سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق افزود: یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را در بندر حیفای اشغالی به واسطه موشک کروز پیشرفته «الارقب» مورد هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است که مقاومت اسلامی عراق به هدف قرار دادن مواضع و پایگاه‌های دشمن صهیونیستی در حمایت از غزه و رفح و پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی ادامه خواهد داد.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بامداد دیروز جمعه هم بندر حیفا در سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده