ادعای شولتس: بایدن در انتخابات پیروز خواهد شد-راهبرد معاصر

ادعای شولتس: بایدن در انتخابات پیروز خواهد شد

صدراعظم آلمان در سخنانی ادعا کرد بایدن مجددا پیروز انتخابات آمریکا می‌شود، زیرا او دقیقا می‌داند چه می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۴۵۶۳۰

به گزارش راهبرد معاصر. اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده درباره عقل بایدن و شبح بازگشت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به شدت از بایدن حمایت کرد.

 

براساس گزارش العربیه، شولتس در مصاحبه با رسانه ها، از جمله پولیتیکو، در حاشیه اجلاس سران گروه ۷ در ایتالیا ادعا کرد که بایدن  دقیقا می‌داند که دارد چه کار می‌کند و می‌تواند رهبری قاطعانه‌ای را ارائه دهد، زیرا گروه سران اروپا با شبکه پیچیده‌ای از مشکلات روبرو هستند. 

 

شولتس با ستایش از حضور رئیس جمهور در کنفرانس گروه ۷ گفت:  من فکر می‌کنم جو بایدن فردی بسیار واضح است، دقیقا می‌داند که دارد چه می‌کند و یکی از با تجربه‌ترین سیاستمداران در جهان است، به ویژه در مورد سیاست بین المللی. 

 

اظهارات شولتس در زمانی بیان می‌شود که آمریکا و متحدان بین المللی آن در حالت آماده باش هستند، زیرا درگیری‌های جهانی، از جمله جنگ روسیه در اوکراین و جنگ اسرائیل در غزه، همچنان تشدید و مشکلات پیچیده‌ای مانند تغییرات آب و هوایی بدتر می‌شود.

 

شولتس درحالی ادعا می‌کند بایدن می‌داند دقیقا چه می‌کند که روز گذشته اسپوتنیک به نقل از دیپلمات‌های اروپایی فاش کرد بایدن به دلیل عدم تمرکز و رفتارهای عجیب نگرانی سران گروه ۷ را برانگیخته است. / باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده