آزادی حمید نوری شکستی بزرگ برای منافقین و صهیونیست‌ها بود-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

آزادی حمید نوری شکستی بزرگ برای منافقین و صهیونیست‌ها بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: آزادی حمید نوری از یک سو حاکی از اقتدار ایران و دیپلماسی کشورمان بود و از دیگر سو سرشکستگی و شکست بزرگ برای منافقین و صهیونیست ها به ارمغان آورد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۲۴۵۸۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست نشست علنی امروز ( سه‌شنبه29 خرداد ماه) را برعهده داشت در نطق پیش از دستور خود گفت: بر خود وظیفه می دانیم از تلاش های دستگاه دیپلماسی برای آزادی شهروند ایرانی برادر حمید نوری تشکر کنم، که به مدت 5 سال بدون هرگونه استدلال موجه حقوقی در کشور سوئد بازداشت بود.

 

وی ادامه داد: این آزادی از یک سو حاکی از اقتدار ایران و دیپلماسی کشورمان بود و از دیگر سو سرشکستگی و شکست بزرگ برای منافقین و صهیونیست ها به ارمغان آورد تا با این رو سیاهی جدید حجت دیگری در اختیار داشته باشند.


حمید نوری در سال 1398 با تلاش منافقین در جریان سفر شخصی‌اش به سوئد بازداشت شد و تحت شرایط سخت قرار گرفت و از حقوق اولیه‌ی انسانی و یک زندانی محروم بود. با تلاش دستگاه دیپلماسی و هم‌چنین سایر نهادها 26 خردادماه امسال آزاد و به کشورمان بازگشت./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده