رعایت قانون از سوی نامزد‌ها در اولین مناظره انتخاباتی-راهبرد معاصر
نتایج انتخابات به‌ تفکیک استان‌ها + جدول نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ۱۴۰۳؛ انتخابات به مرحله دوم رسید سرلشکر سلامی: جبهه مقاومت پاسخ هر تعرضی را در منطقه می‌دهد وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت مطالبات معلمان پاسخ می‌دهد نامه ابوترابی به زلفی‌گل درباره وام دانشجویی رهبر انقلاب: حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد شرایط دو مرحله‌ای شدن انتخابات چیست؟ در حال بروز رسانی/ جدیدترین نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد آرا تیم نیروهای مسلح رای خود را در روسیه به صندوق انداخت طحان‌نظیف: گمانه‌زنی در خصوص نتیجه انتخابات تا پیش از اتمام رأی‌گیری هیچ اعتباری ندارد بازتاب گسترده انتخابات ریاست جمهوری ایران در رسانه‌های غربی انتخابات تا ساعت ۲۴ تمدید شد سخنگوی شورای نگهبان: تاکنون تخلف انتخاباتی گزارش نشده است عدم تمکین به نتیجه انتخابات چه معنایی دارد؟ چه مواردی مصداق جرایم انتخاباتی است؟

رعایت قانون از سوی نامزد‌ها در اولین مناظره انتخاباتی

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به رعایت قانون از سوی نامزد‌ها در اولین مناظره انتخاباتی گفت: اولین مناظره چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری نسبت به مناظره‌های ادوار قبلی یک گام به جلو و خیلی متفاوت بود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۲۴۵۸۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به رعایت قانون از سوی نامزد‌ها در اولین مناظره انتخاباتی گفت: با توجه به رعایت قانون از سوی نامزد‌ها هم از نظر زمان و هم از منظر احترام به یکدیگر و مراقبت از صحبت‌ها، اولین مناظره چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری نسبت به مناظره‌های ادوار قبلی یک گام به جلو و خیلی متفاوت بود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده