زاکانی: شهید رئیسی جهت دولت را اصلاح کرد-راهبرد معاصر
پزشکیان: حمله به ضاحیه یک جنایت جنگی است | در غم مردم و مقاومت لبنان شریک هستم ترور معاون آماد و پشتیبانی انتظامی سیب و سوران  فرمانده کل سپاه: شیاطین عالم نمی‌توانند بر اراده رزمندگان حزب الله پیروز شوند قطعنامه راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مقاوم غزه و حزب الله لبنان امام جمعه موقت تهران: قصور احتمالی عاملان حادثه معدن طبس پیگیری شود | باید به فکر سازمان واقعی حقوق بشر بود مهاجرانی: دولت پشتیبان خانواده درگذشتگان معدن‬ طبس خواهد بود بهروز آذر: ادعای دریافت پول از خانواده قربانیان معدن بررسی می‌شود رئیس سابق اطلاعات سپاه: تنها یک سوم پیجر‌های آلوده وارد لبنان شده بود | دیدار با آمریکا بدون قدرت داخلی به نتیجه‌ای نخواهد رسید رئیس جمهور به قطر می‌رود دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: پیگیری حادثه معدن طبس در اولویت رئیس‌جمهور است رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: با کسانی که بر خلاف شرع عملی را مرتکب شوند بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد خواهد شد پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است

زاکانی: شهید رئیسی جهت دولت را اصلاح کرد

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شهید رئیسی جهت دولت را اصلاح و به دنبال آن اقدامات اصلاحی را هم اجرا کرد لذا باید یک جامعیت و یک کارکرد بزرگ را در دستور کار خود قرار دهیم.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 19
کد خبر: ۲۴۶۰۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، نشست خبری علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.


زاکانی در ابتدای این نشست ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای خدمت، گفت: ما امروز بیش از 45 سال است که تجربه حکمرانی و تلاش برای خدمت به مردم و آبادانی کشور گذاشته ایم، بالتبع در این مسیر ما تجراب خوب و از طرف ناکامی هایی هم داشته ایم.


وی افزود: با مرور آن به یک چارچوب می‌رسیم که می‌تواند برای آینده یک طریق درستی فراهم کند که هم می‌شود خیرات و برکات براب کشور داشته باشد و هم از ناکامی ها عبرت بگیریم.


این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شهید رئیسی جهت دولت را اصلاح و به دنبال آن اقدامات اصلاحی را هم اجرا کرد لذا باید یک جامعیت و یک تحولی کارکرد بزرگ را در دستور کار خود قرار دهیم.


زاکانی تصریح کرد: در کشور قابلیت‌های زیادی وجود دارد و نیز چالش‌هایی که می‌تواند مانع رسیدن به قله‌های افتخار شود.
وی ادامه داد: این چالش‌ها عمدتا معطوف به معیشت مردم است و در کنار آن، امکانات گسترده‌ای نیز برای آبادانی و پیشرفت وجود دارد. باید به سمت عینیت بخشی به آنها حرکت کنیم تا از ایران یک کشور قوی و پیشرفته بسازیم.


14 بسته تحولی را آماده کرده ام
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما یک هسته مرکزی فکری منسجم برگفته از مکتب امامین انقلاب و یک بسته تحولی برای این‌که پیشرفت ایجاد کند و مشکلات مردم را نیز برطرف سازد لازم داریم تا نقش ایران به یک قدرت منطقه‌ای و ابرقدرت بین‌المللی بدل شود که امکانات آن نیز فراهم است.


زاکانی افزود: برای این منظور ۱۴ بسته آماده کرده‌ام تا با یک کار چند مشکل رفع شود تا در یک فرصت زمانی اندک گام‌های بزرگ برداریم و این عقب‌افتادگی تاریخی که در دوران ستم‌شاهی ایجاد شده را برطرف سازیم.


وی مطرح کرد: کسانی که کار نکردند، امروز مدعی هستند. نمونه‌اش وزیر خارجه قبلی است که نظراتش را دیروز شنیدیم و من فردا با عدد و رقم جوابش را خواهم داد.
زاکانی با بیان اینکه برخی افراد باید محاکمه می‌شدند اما چطور راست راست می‌گردند، گفت: کسانی که در موضوع کرسنت آن جنایت را کردند، باید پاسخگو باشند.


وی خاطرنشان کرد: این از قصور و تقصیر عادی گذشته و عامدانه یک مسیری رفته شده است.


این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نسبت ظرفیت زنان در جامعه غافل هستیم، گفت: رسالت زن در محوریت خانواده، با رسالت اجتماعی‌اش در حوزه علم و مدیریت و... نه تنها تضاد ندارد، بلکه مقوم همدیگر هستند.


زاکانی تاکید کرد: حضور زنان در دولت من از دولت‌های قبل بیشتر خواهد بود.


وی تصریح کرد: در شهرداری همکاری کامل با دولت داشتیم و دولت شهید رئیسی هرکجا که نیاز بود کمک می‌کرد؛ کاری که در دولت آقای روحانی انجام نمی‌شد./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار