زاکانی: شهید رئیسی جهت دولت را اصلاح کرد-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

زاکانی: شهید رئیسی جهت دولت را اصلاح کرد

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شهید رئیسی جهت دولت را اصلاح و به دنبال آن اقدامات اصلاحی را هم اجرا کرد لذا باید یک جامعیت و یک کارکرد بزرگ را در دستور کار خود قرار دهیم.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 19
کد خبر: ۲۴۶۰۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، نشست خبری علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.


زاکانی در ابتدای این نشست ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای خدمت، گفت: ما امروز بیش از 45 سال است که تجربه حکمرانی و تلاش برای خدمت به مردم و آبادانی کشور گذاشته ایم، بالتبع در این مسیر ما تجراب خوب و از طرف ناکامی هایی هم داشته ایم.


وی افزود: با مرور آن به یک چارچوب می‌رسیم که می‌تواند برای آینده یک طریق درستی فراهم کند که هم می‌شود خیرات و برکات براب کشور داشته باشد و هم از ناکامی ها عبرت بگیریم.


این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شهید رئیسی جهت دولت را اصلاح و به دنبال آن اقدامات اصلاحی را هم اجرا کرد لذا باید یک جامعیت و یک تحولی کارکرد بزرگ را در دستور کار خود قرار دهیم.


زاکانی تصریح کرد: در کشور قابلیت‌های زیادی وجود دارد و نیز چالش‌هایی که می‌تواند مانع رسیدن به قله‌های افتخار شود.
وی ادامه داد: این چالش‌ها عمدتا معطوف به معیشت مردم است و در کنار آن، امکانات گسترده‌ای نیز برای آبادانی و پیشرفت وجود دارد. باید به سمت عینیت بخشی به آنها حرکت کنیم تا از ایران یک کشور قوی و پیشرفته بسازیم.


14 بسته تحولی را آماده کرده ام
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما یک هسته مرکزی فکری منسجم برگفته از مکتب امامین انقلاب و یک بسته تحولی برای این‌که پیشرفت ایجاد کند و مشکلات مردم را نیز برطرف سازد لازم داریم تا نقش ایران به یک قدرت منطقه‌ای و ابرقدرت بین‌المللی بدل شود که امکانات آن نیز فراهم است.


زاکانی افزود: برای این منظور ۱۴ بسته آماده کرده‌ام تا با یک کار چند مشکل رفع شود تا در یک فرصت زمانی اندک گام‌های بزرگ برداریم و این عقب‌افتادگی تاریخی که در دوران ستم‌شاهی ایجاد شده را برطرف سازیم.


وی مطرح کرد: کسانی که کار نکردند، امروز مدعی هستند. نمونه‌اش وزیر خارجه قبلی است که نظراتش را دیروز شنیدیم و من فردا با عدد و رقم جوابش را خواهم داد.
زاکانی با بیان اینکه برخی افراد باید محاکمه می‌شدند اما چطور راست راست می‌گردند، گفت: کسانی که در موضوع کرسنت آن جنایت را کردند، باید پاسخگو باشند.


وی خاطرنشان کرد: این از قصور و تقصیر عادی گذشته و عامدانه یک مسیری رفته شده است.


این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نسبت ظرفیت زنان در جامعه غافل هستیم، گفت: رسالت زن در محوریت خانواده، با رسالت اجتماعی‌اش در حوزه علم و مدیریت و... نه تنها تضاد ندارد، بلکه مقوم همدیگر هستند.


زاکانی تاکید کرد: حضور زنان در دولت من از دولت‌های قبل بیشتر خواهد بود.


وی تصریح کرد: در شهرداری همکاری کامل با دولت داشتیم و دولت شهید رئیسی هرکجا که نیاز بود کمک می‌کرد؛ کاری که در دولت آقای روحانی انجام نمی‌شد./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار