جلیلی: غرب نگاه تحقیر آمیز و تبعیض آمیز به زن دارد-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

جلیلی: غرب نگاه تحقیر آمیز و تبعیض آمیز به زن دارد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: غرب نگاه تحقیر آمیز و تبعیض آمیز به زن دارد و زن را برای برخی مقاصد اقتصادی می‌خواهند. نتیجه این نگاه منجر به نابه سامانی در جامعه آنان شده است ودر موضوع زن وخانواده به بن بست رسیده اند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۲ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 19
کد خبر: ۲۴۶۱۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع بانوان با اشاره به سکوت غرب در برابر کشتار هزاران زن و کودک بیان کرد: آمریکایی‌ها و غربی‌ها برای مرگ یک خانم در ایران اشک تمساح می‌ریزند و در برابر کشتار هزاران زن و کودک نه تنها ساکت نیستند بلکه تشویق هم می‌کنند. با همه توان و امکانات رسانه‌ای پای کار آمدند که به فکر زنان ایران هستیم؛ بعد رفتار آنها را در حلقه دوم نمایش دیدید.

وی در ادامه تصریح کرد: همان افرادی که وقتی در ۷ تیر ۱۳۶۶ سنگین‌ترین حملات شیمیایی علیه زنان و کودکان سردشت انجام شد، نه تنها قطعنامه صادر نکردند بلکه حتی یک بیانیه هم ندادند. ده‌ها هزار زن هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند؛ احساس نگرانی نمی‌کنند بلکه با قاتلان عکس یادگاری می‌گیرند.

جلیلی خاطر نشان کرد: جامعه و تمدن غرب به دلیل همین ضعف که در نادیدن گرفتن نقش پرشکوه زن داشته دچار چنین مشکلاتی شده است، نقطه قوت ما این است که زنانی که امروز نقش همسری و مادری را به بهترین شکل ایفا می کنند، می دانید چه قدرتی به کشور می بخشند این قدرت چیست از یک سو مادر و همسری که با همه وجود در خانه توان خود را برای آرامش و حفظ تعالی و رشد خانواده می گذارد تا فرزندان محیطی امنی داشته باشد باعث پرورش انسان هایی شایسته و دختران و پسرانی که می توانند نسلی امید بخش باشند و از سوی دیگر گرفتن آسیب های اجتماعی مانند طلاق و خودکشی که برخی جوامع به آن گرفتار هستند.

این نامزد انتخابات تصریح کرد: زنی که به خوبی نقش خود را ایفا می کند آیا دولت باید نسبت به او بی تفاوت باشد اگر همین موضوعی که می گوییم از یک طرف رشد و پرورش دختران و فرزندان دولت چقدر باید برای این کار هزینه کند.

جلیلی خاطر نشان کرد: غرب نگاه تحقیر آمیز و تبعیض آمیز به زن دارد و زن را برای برخی مقاصد اقتصادی می‌خواهند. نتیجه این نگاه منجر به نابه سامانی در جامعه آنان شده است ودر موضوع زن وخانواده به بن بست رسیده اند در جامعه ایرانی یک نقطه ضعف پیدا کرده اند و می خواهند از آن زاویه به ایران حمله کنند و به اهداف خود برسند؟ اینگونه نیست.

وی گفت: تمدنی به اسم تمدن غرب پنج قرن است شکل گرفته روز به روز حرکت خود را بزرگتر کرده، اما امروز وقتی مردم جهان این تمدن را نگاه می کنند و متفکران نه در جهان غرب بلکه در جهان غرب تامل می کنند به این نتیجه می رسند که این تمدن در موضوعات مهم و اساسی نه تنها به چالش که به بن بست های جدی خورده است./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده