جلیلی: باید نقش بانوان در جامعه مشخص شود-راهبرد معاصر
سردار جلالی: امیدواریم در دولت چهاردهم شاهد ارتقا پدافندغیرعامل باشیم سرلشکر باقری: نیروهای مسلح آماده همکاری با دولت چهاردهم هستند پیام تبریک فرمانده کل ارتش به رئیس جمهور منتخب پیام مخبر به مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب فرصت خدمتگزاری به ملت را مغتنم بشمارد ‌ پیام تبریک قالیباف به پزشکیان: مجلس از هیچ حمایتی از دولت فروگذار نخواهد کرد پیام تبریک فرمانده کل سپاه به مردم و منتخب ریاست‌جمهوری جلیلی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت پیام تبریک محسن رضایی به پزشکیان آرای نهایی "پزشکیان و جلیلی" به تفکیک استان‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + جدول پیام رهبرانقلاب: حرکت بزرگ ملت ایران درخشان و فراموش نشدنی است نشست خبری رئیس‌جمهور منتخب امروز برگزار می‌شود پیام‌های تبریک مقامات داخلی و خارجی به رئیس‌جمهوری منتخب پیام رهبر انقلاب به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا واکنش حسن روحانی به پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری

جلیلی: باید نقش بانوان در جامعه مشخص شود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بانوان درخواست دارند که نقش‌شان در کشور دیده شود. از نظر بنده این نقش باید تعیین شود تا بانوان ما بتوانند بهتر نقش آفرینی کنند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 19
کد خبر: ۲۴۶۲۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛  سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم در گفت‌وگوی ویژه خبری سیما بیان کرد: عرصه انتخابات عرصه‌ای است که باید مردم را اقناع کرد نسبت به برنامه‌ها و باورهای خود.

وی افزود: باید تلاش کرد که نگاه‌هایی که به مسائل داریم را برای مردم توضیح دهیم. چرا که مردم در معرض انتخاب مهمی هستند و می‌توانند نسبت به آینده نگاه دقیق‌تری داشته باشند.

کاندیدای انتخابات با اشاره به دیدار خود با جمعی از بانوان عنوان کرد: نیمی از جامعه ما از این قشر هستند که فرصت‌های زیادی در این باره وجود دارد. باید بتوانیم برای این فرصت‌های بزرگ برنامه داشته باشیم.

جلیلی گفت: بانوان درخواست داشتند که نقششان در کشور دیده شود. از نظر بنده این نقش باید تعیین شود تا بانوان ما بتوانند بهتر نقش آفرینی کنند./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده