زاکانی: یارانه طلایی جای یارانه فعلی را نمی‌گیرد-راهبرد معاصر
فرمانده کل ارتش در انتخابات شرکت کرد اخذ رأی فقط با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی انجام می‌گیرد وحیدی: انتخابات با حضور ناظران مختلف در امنیت و سلامت برگزار خواهد شد رهبر انقلاب:‌ دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است آغاز انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ حضور گسترده مردم و چهره ها و شخصیت های مختلف در دقایق ابتدایی انتخابات در پای صندوق‌های رای درحال تکمیل... رهبر انقلاب رای خود را به صندوق انداختند نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند

زاکانی: یارانه طلایی جای یارانه فعلی را نمی‌گیرد

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری درباره نحوه یارانه طلایی گفت: میزان مصرف انرژی خانواده را هدف‌گذاری کرده است و یارانه طلایی جای یارانه فعلی را نمی‌گیرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۲۴۶۷۵۴

به گزارش راهبرد معاصر؛  علیرضا زاکانی؛ نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری از شبکه خبر در ارتباط با سفرهای انتخاباتی در ایام تبلیغات ریاست جمهوری اظهار کرد: در طی این مدت   سفر‌های به استان‌های قم، البرز ، تبریز داشته‌ام.

وی همچنین با اشاره به اینکه حوزه تخصصی پزشکی هسته‌ای دارم، گفت: تلاش کردم علی‌رغم مشغل‌های کاری، حداقل هفته‌ای 3 ساعت در بیمارستان حضور پیدا کنم و  سعی کرده‌ام کار در بیمارستان رها نکنم.

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری  در ادامه این برنامه در پاسخ به سوالات مردمی در بخش‌های مختلف پاسخ داد.

 

زاکانی با بیان اینکه ما کشور ثروتمندی داریم، گفت: به واسطه این ثروت امکان خدمت برای کاملا مردم فراهم است.

وی اضافه کرد: نحوه برخورداری از این ثروت به صورت غیر عادلانه‌ای سبب می‌شود یک بخش از جامعه بهره‌مند شوند بیش از آنچه که محق و شرایط آن را دارند و یک بخشی از جامعه محروم بمانند. لذا ما در بخش توسعه رفاه 7 بسته را معرفی کردیم که یک بسته از آن یارانه طلایی است.

 

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه یارانه طلایی جای یارانه فعلی را نمی‌گیرد، ادامه داد: یارانه فعلی حرکت در مسیر ارائه مستقیم در قالب کالا می‌تواند تا 40 درصد افزایش داشته باشد و یارانه طلایی میزان مصرف انرژی خانوار را هدف‌گذاری کرده است./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار