قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است-راهبرد معاصر

قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اصل بر مشارکت است و بعد انتخاب خوب است. مشارکت امنیت ملی ما است. مشارکت اقتدار ملی ما است. عزت کشور ما است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۲۴۷۰۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بعد از پنجمین مناظره انتخاباتی گفت: از عزیزانمان در سازمان صدا و سیمای تشکر کنم که در این فرصت کوتاه، برنامه‌ریزی‌های وسیع و دقیقی انجام داد به همه مدیران، عزیزان و کارمندان خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم.
وی ادامه داد: از همه مردم عزیز مخصوصاً آن‌هایی که فعالیت کردند. تلاش کردند و مشارکت خواهند کرد. مخصوصاً از افرادی که از بنده حمایت کردند و حمایت می‌کند اینجا یک خواهشی دارم، عزیزانی که همراه هستند و همراهی می‌کنند با سایت   www.ghalibaf.ir در تماس باشند تا بتوانیم همکاری‌ پاسخگویی بیشتری داشته باشیم. 


قالیباف بیان کرد: از همه ملت عزیزمان استدعا دارم و خواهش می‌کنم در انتخابات مشارکت داشته باشد که اصل بر مشارکت است و بعد انتخاب خوب است. مشارکت امنیت ملی ما است. مشارکت اقتدار ملی ما است. عزت کشور ما است. 


وی گفت: امروز هر رای در صندوق انتخابات مثل هر رزمنده‌ای است که در دوران دفاع مقدس از کیان ایران عزیز ما دفاع می‌کرد.


قالیباف ادامه داد: امیدوارم ان شالله روز جمعه با یک حضور باشکوه و ان شاالله یک انتخاب خوب آینده‌ای پرشکوه برای فرزندان‌مان و برای ایران عزیزمان بسازیم.
قالیباف در پایان گفت: همچنان که در حوزه دفاع و امنیت دنیا به ما حسرت می‌خورد در عرصه اقتصادی نیز این‌گونه  باید قدم برداریم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده