وزارت جهاد کشاورزی اجازه صادرات مرغ مازاد را صادر کرد-راهبرد معاصر

وزارت جهاد کشاورزی اجازه صادرات مرغ مازاد را صادر کرد

معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با صدور بخشنامه ای به تاریخ ۴ تیرماه، مجوز صادرات گوشت مرغ مازاد بر مصرف استانها را صادر کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۲۴۷۰۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسن نژاد معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با صدور بخشنامه ای به تاریخ 4 تیرماه، مجوز صادرات گوشت مرغ مازاد بر مصرف استانها را صادر کرد.

 

در این بخشنامه که خطاب به معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور صادر شده، آمده است: پیرو مجوز شماره 30429 مورخ 12/2/1404و به استناد ابلاغیه شماره 18433/020 مورخ 1/2/1403 وزیر محترم جهاد کشاورزی، به منظور استمرار تولید و حمایت از تولید کنندگان، صادرات مقدار اعلام شده گوشت مرغ مازاد بر مصرف استانها در مجوز فوق الذکر تا اطلاع ثانوی و بدون محدودیت زمانی بلامانع است.

 

در ادامه این بخشنامه آمده است: با هدف تامین نیاز مصرف کنندگان و کنترل قیمت در بازار داخلی تاکید میگردد با اعلام روسای سازمان جهاد کشاورزی استانها و هماهنگی با دفتر امور طیور این معاونت، استانهایی که قیمت مرغ زنده در آنها به بالاتر از 580 هزار ریال در هر کیلوگرم رسیده است، می بایست انجماد و ذخیره سازی گوشت مرغ در آنها متوقف گردد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده