آماده‌باش صددرصد پلیس برای تامین امنیت انتخابات-راهبرد معاصر
هشدار نارنجی نسبت به تشدید بارش در ۲۱ استان خبر خوش وزیر رفاه: احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صادر می‌شود اعضای هیئت عالی تجدید نظر وزارت بهداشت منصوب شدند صدور حکم ارتشاء رئیس سابق یکی از شعب بانک صادرات خطر انقراض در کمین ۲ هزار و ۴۰۰ گونه گیاهی در ایران هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان | وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها خبر خوش سازمان اداری و استخدامی کشور برای بازنشستگان | متناسب سازی ۹۰ درصدی حقوق و فوق العاده ماموریت‌های جدید برای نهضت سوادآموزی در کشور | خبر خوش وزیر آموزش و پرورش از نقشه راه سوادآموزی صدور احکام اصلاحی بازنشستگان مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان + توضیحات صندوق بازنشستگی کشوری کاهش محسوس دما و آغاز ناگهانی بارش‌ها در کشور تحول در واتساپ با هوش مصنوعی رودخانه تلار مازندران به رنگ سیاه درآمد! انهدام باند قاچاق در خلیج فارس با ۳۱۷ هزار لیتر سوخت فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ۱۴۰۳ ایلان ماسک: هرکس این طومار را امضا کند یک میلیون دلار به او پرداخت می‌کنم!

آماده‌باش صددرصد پلیس برای تامین امنیت انتخابات

سخنگوی پلیس از آمادگی کامل پلیس برای انتخاباتی پر نشاط در سایه امنیت و انتظام کامل در پهنه جغرافیای ایران زمین خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۴۷۰۵۳

به گزارش راهبرد معاصر ، سردار سعید منتظرالمهدی گفت: بیش از ۲۲۰ هزار نیرو که قریب به ۱۹۰ هزار نفرشان در پای صندوق‌های رأی‌گیری از آغاز تا پایان شمارش آرا حضور و رصد، پایش و تأمین امنیت انتخابات را عهده دار هستند. همکاری عزیزان بسیج با پلیس در پای صندوق‌های رأی نیز قابل توجه و تقدیر می‌باشد.

 

وی گفت: سازمان اطلاعات پلیس، فرماندهی مرزبانی فراجا و یگان‌های تکاوری و ویژه و دیگر پلیس‌های تخصصی در این عملیات بزرگ سیاسی و اجتماعی در کنار مردمی که برای کاری بزرگ؛ آگاهانه برای انتخاب شایسته به میدان می آیند، حضور دارند.

 

منتظرالمهدی با اشاره به اینکه پلیس قبل، حین و پس از فرایند انتخابات در کنار مردم خواهد بود، افزود: خادمان شما در فراجا روز جمعه ۸ تیرماه برای تأمین امنیت شعب انتخابات در سراسر کشور و تا شمارش آخرین برگه رأی و اعلام نتایج، به منظور صیانت از حقوق مردم و نامزدها در کنار مردم خواهند بود.

 

سخنگوی فراجا متذکر شد: اقدامات امنیت ساز در کل پهنه جغرافیای ایران و در همه ابعاد در دستور کار پلیس بوده و ارائه سایر خدمات انتظامی به شهروندان نیز برای پلیس تعطیل بردار نبوده و با توازنِ نیروها و امکانات تأمین امنیت در تمامی ابعاد آن، مورد اهتمام و توجه است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده