شناسایی ۱۵۵ محل استقرار اتباع غیرمجاز در تهران  تهران در آماده‌باش برای مراسم تشییع رهبر انقلاب + جزئیات به روایت سخنگوی استانداری تهران جزئیات تعطیلی سه روزه تهران در روز‌های تشییع رهبر شهید ساعات کاری ادارات بوشهر تغییر کرد+ ساعت جدید ساماندهی نیرو‌های شرکتی؛ دولت چهاردهم وارد فاز جدید شد / تازه‌ترین جزئیات طرح ساماندهی کارکنان شرکتی برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی اطلاعیه نیروی دریایی سپاه: شناور‌ها به تنگه هرمز نزدیک نشوند محسن رضایی: شاید آمریکایی‌ها بدنبال گذراندن مسابقات جام جهانی و یا حتی انتخابات باشند و در نهایت مذاکرات عاقبتی نداشته باشد نحوه فعالیت ادارات البرز اعلام شد؛ بازگشت به روال عادی از ۳۰ خرداد + جزییات ساعت کاری دستور معاون اول برای شفاف‌سازی پرونده قاچاق مس به کجا رسید؟ ارتش: دست بر ماشه و گوش‌ به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، آماده‌ایم حماس: مقاومت لبنان در حال رقم زدن فصلی بزرگ از قهرمانی است عراقچی: فرقه مرگِ نسل‌کش تهدیدی برای تمام بشریت است هشدار ایران نسبت به تداوم جنگ افروزی رژیم اشغالگر علیه لبنان پزشکیان: اگر مردم را به صرفه‌جویی دعوت می‌کنیم، دولت باید پیشگام باشد

نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم

نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به خانواده شهید رئیسی نوشت: در طول مناظرات آنجا که برخی سخن از لزوم پایان تفکر دولت سیزدهم کردند بیش از پیش مصمم شدم که باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم و نگذاریم این مسیر نورانی در میان کج راهه های منتهی به ذلت و چپاول گم شود.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۹ - ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۴۷۲۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نامه‌ای به خانواده شهید رئیسی تاکید کرد: خداوند شاهد است که تمام توان خود را برای دفاع از خدمات سید محرومان به کار گرفتم و در این راه هیچ تلاشی فروگذار نکردم.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده معزز رئیس جمهور مغتنم و شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی

با سلام و احترام

خداوند بزرگ را برای توفیق خدمت در کنار شهید رئیسی عزیز به ملت بزرگ ایران سپاسگزارم و آن مدت را ذخیره آخرت خود می‌دانم.

اینجانب پس از ضایعه دردناک پرواز اردیبهشت، نیت کردم تا به منظور دفاع از سیره و کارنامه شهید رئیسی در انتخابات ثبت‌نام کرده و خود را با هدف تداوم راه آن مرد بزرگ در معرض رای ملت ایران قرار دادم و احساسم این بود که اگر نماینده‌ای از میان دولتمردان دولت سیزدهم در بین نامزدهای انتخابات نباشد، حق شهید جمهور ادا نخواهد شد.

خداوند شاهد است که تمام توان خود را برای دفاع از خدمات سید محرومان به کار گرفتم و در این راه هیچ تلاشی فروگذار نکردم. همواره معتقد بوده و هستم که گفتمان و شیوه عمل شهید عزیزمان در قامت یک رئیس جمهور مردمی و ولایی گمشده سالیان درازی بود که محرومان و ولایتمداران در جستجویش بودند.

در طول کارزار انتخابات با وظیفه دفاع از دست‌آوردهای غیرقابل کتمان انقلاب اسلامی و به‌ویژه دولت سیزدهم در صحنه حاضر بودم و در طول مناظرات آنجا که برخی سخن از لزوم پایان تفکر دولت سیزدهم کردند بیش از پیش مصمم شدم که باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم و نگذاریم این مسیر نورانی در میان کج راهه های منتهی به ذلت و چپاول گم شود.

حال و در پایان راه، ابتدا از درگاه خداوند متعال بخاطر قصورهای احتمالی در دفاع از انقلاب اسلامی و خدمات رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی طلب بخشش نموده، دوام توفیقات ملت بزرگ ایران و شما خانواده معزز را مسئلت می‌نمایم.

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

فرزند کوچک مردم ایران

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی/ایرنا

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار