فروش ۲۲۴ هزار و ۷۵۹ قطعه سکه در مرکز مبادله-راهبرد معاصر

فروش ۲۲۴ هزار و ۷۵۹ قطعه سکه در مرکز مبادله

سخنگوی مرکز مبادله گفت: تاکنون ۱۳ حراج سکه در مرکز مبادله برگزار شده که جمعا ۲۲۴ هزار و ۷۵۹ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان فروخته شده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۲۴۷۲۷۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: در مجموع ۱۳ حراج سکه در مرکز مبادله تاکنون برگزار شده که جمعا ۲۲۴ هزار و ۷۵۹ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است بر این اساس سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۳۳ هزار و ۵۹۵ قطعه، نیم سکه ۲۵ هزار و ۹۶۶ قطعه و تمام سکه ۶۵ هزار و ۱۹۸ قطعه است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: سیزدهمین حراج سکه طلا روز دوشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۲۷ هزار و ۱۴۶ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۱۹ هزار و ۴۰۱ قطعه با میانگین قیمت ۳۸ میلیون و ۷۴۹ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

او در خصوص زمان تحویل سکه‌ها هم می‌گوید: زمان تحویل سکه‌ها به دو دوره ۷ روزه با هزینه انبارداری و بدون هزینه انبارداری تقسیم می‌شود. برنده حراج می‌تواند جهت تحویل فیزیکی سکه خود از شعبه منتخب، پس از گذشت ۷ روز کاری بعد از تخصیص مراجعه کند؛ در این دوره فقط هزینه تحویل ۳۰ هزار تومانی به ازای هر سکه دریافت می‌شود. در صورت تاخیر در دریافت سکه، متقاضی به مدت ۷روزکاری دیگر می‌تواند علاوه بر پرداخت هزینه تحویل با پرداخت هزینه نگهداری به مبلغ ۵۰ هزار سکه به ازای هر قطعه، سکه خود را تحویل بگیرد. بالسینی گفت: تمام سکه‌های عرضه شده حراج فردا ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی هستند. /باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده