پورمحمدی: آمدن و نیامدن شما، سرشار از پیامی است که امیدوارم شنیده شود-راهبرد معاصر

پورمحمدی: آمدن و نیامدن شما، سرشار از پیامی است که امیدوارم شنیده شود

کانديدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیامی خطاب به مردم ايران نوشت: آمدن و نیامدن شما، سرشار از پیامی است که امیدوارم شنیده شود. پیامتان صریح است و بی‌ابهام.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۲۴۷۵۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی کانديدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از اعلام نتايج اين دوره‌ از انتخابات پیامی صادر کرد.
متن کامل پيام پورمحمدی به شرح زير است‌:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
مردم عزیز ایران
سلام و درود بر همه شما که روز ۸ تیر آمدید و احترام به همه شما که باور نکردید و نیامدید. آمدن و نیامدن شما، سرشار از پیامی است که امیدوارم شنیده شود. پیامتان صریح است و بی‌ابهام. 
همچنان براین باورم که راهی جز معجزه اعتماد نیست. فرصت دیدارتان برای من کوتاه بود و ناگفته‌ها فراوان. در این زمان اندک، گوشه‌ای از آرزوهایتان را با صراحت و از عمق جانباز گفتم. شما با مهرتان نشان دادید که سخن دل همچنان شنیدنی است.
نیک می‌دانستم که در این شرایط تبدیل مهر به رای امری است ناشدنی. بااین‌حال و بی‌توجه به نتیجه آرا، از سر صدق و وفا برسر قرار خویش با شما ماندم. بر پیمان خود با شما بوده و هستم.
"در عهد تو دربستم عهد همه بشکستم".
براین باور خود استوارم که گفتمان اصیل برآمده از انقلاب اسلامی، صلاح کار است و درمان دردهای این روزگار. منتخب ملت با هر بينشي راهي جز پيمودن راه اصيل انقلاب و جلب‌اعتماد شما ندارد. از شما می‌خواهم با حضوری پرشکوه روز ۱۵ تیر بیایید و با تصمیم درست، راه را برکارآمدی و عقلانیت، هموار کنید و تحقق معجزه اعتماد را رقم بزنید.
خداوندا به لطف خود مردم عزيز ايران را سرافراز و پيروز فرما، امام و شهيدان را از رحمت خود سرشار، و رهبري معظم و همه خادمان صادق را موفق دار. 
آمين يا رب‌العالمین 
مصطفی پورمحمدی/فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده