جلیلی در جمع بازاریان: برای ۱۷ معضل اصلی بازار برنامه داریم-راهبرد معاصر
اخذ رأی نزدیک به 98 هزار ایرانی خارج کشور دعوت علی لاریجانی از مردم برای شرکت در انتخابات امیر حیدری: حضور در انتخابات مصداق عینی امر به معروف در جامعه اسلامی است واعظی: ضدانقلاب به دنبال دوقطبی‌سازی و لجن‌پراکنی است تا هزینه آن را بر مردم تحمیل کند کاندیداها در مناظرات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند جزئیات مناظرۀ امشب ۲ نامزد ریاست‌جمهوری تاکید مردانی بر ضرورت اعلام برنامه از سوی نامزدها پاسخ دفتر بهادری‌جهرمی به ادعای سخنگوی ستاد پزشکیان مخبر: مصوبات سفر شهید رئیسی به سیستان‌وبلوچستان اجرایی خواهد شد روایت مخبر از اولین جلسه با رهبر انقلاب پس از سقوط بالگرد رئیس‌جمهور سخنگوی شورای نگهبان: هیچ‌ شکایت و اعتراضی از سوی نامزدها دریافت نکردیم محمد دهقان: قرارداد کرسنت یعنی فروش ۲۵ سال گاز ایران به ثمن بخس مجلس فردا جلسه علنی ندارد اظهارات بنزینی رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان حاشیه‌ساز شد جلیلی: سرعت اینترنت باید ۵۰برابر افزایش پیدا کند

جلیلی در جمع بازاریان: برای ۱۷ معضل اصلی بازار برنامه داریم

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در بازار تهران در جمع بازاریان، تأکید کرد: برای ۱۷ معضل اصلی بازار برنامه داریم.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۲۴۷۶۵۱

به گزارش راهبرد معاصر، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در بازار تهران در جمع بازاریان، تأکید کرد: برای ۱۷ معظل اصلی بازار برنامه داریم.


سعید جلیلی در جمع بازاریان گفت: بازار قلب اقتصاد کشور است و ما به ویژه پس از مشکلات اقتصادی که برای مردم از سال ۹۷ ایجاد شده است، سه چهار جلسه مفصل با اصناف مختلف داشته‌ام تا به آنچه مانع کسب و کار و پیشرفت است جمع‌بندی شود.


وی افزود: با مشورت و گفت‌وگو با بازاریان و اصناف درباره ۱۷ موضوع به جمعبندی رسیدیم که اگر انشالله حل شود تحول مثبتی در بازار ایجاد و همه منتفع خواهند شد.


نامزد چهاردهمین دروه انتخابات ریاست جمهوری گفت: دستگاه‌هایی با پول بیت‌المال تحت عنوان دولت شکل گرفته تا به مردم خدمت کنند. مردم وقتی از جلوی این دستگاه‌ها رد می‌شوند باید احساس کنند که اینجا پناهگاهی است که قرار است پشتیبان من باشد نه اینکه بگویند خدا نکند سروکارمان به فلان اداره بیفتد.


جلیلی عنوان کرد: دستگاه‌هایی با پول بیت‌المال تحت عنوان دولت شکل گرفته تا به مردم خدمت کنند. مردم وقتی از جلوی این دستگاه‌ها رد می‌شوند باید احساس کنند که اینجا پناهگاهی است که قرار است پشتیبان من باشد نه اینکه بگویند خدا نکند سروکارمان به فلان اداره بیفتد.


گفتنی است؛ بر اساس اعلام ستاد انتخابات، «مسعود پزشکیان» ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رأی و «سعید جلیلی» با ۹ میلیون ۴۷۳ هزار ۲۹۸ رأی داشتند که با توجه به اینکه هیچ یک از نامزدها در مرحله اول موفق به کسب اکثریت مطلق آراء نشدند، انتخابات به دور دوم می‌رود.


بر اساس ماده ۶۷ قانون انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت انتخاباتی در مرحله دوم از زمان اعلام رسمی نتایج قطعی آراء مرحله اول شروع و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رأی مرحله دوم ادامه خواهد یافت./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار