عبدی: در رقابت‌های کافا برای جام جهانی آماده می‌شویم-راهبرد معاصر

عبدی: در رقابت‌های کافا برای جام جهانی آماده می‌شویم

سرمربی تیم جوانان ایران گفت: تیم ایران به رقابت‌های کافا به چشم بازی‌های تدارکاتی برای حضور پرقدرت در دور مقدماتی جام ملت‌های کمتر از ۲۰ سال و جام جهانی نگاه می‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۲۴۷۷۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین عبدی، سرمربی تیم جوانان ایران پیش از اعزام این تیم به قرقیزستان جهت حضور در رقابت‌های کافا اظهار داشت: در این تورنمنت اولین بازی خود را مقابل ترکمنستان برگزار خواهیم کرد. بعد از آن مقابل ازبکستان قرار خواهیم گرفت. البته باید این نکته را بگویم که تیم ازبکستان ۲۴ ساعت زودتر از ایران بازی خواهد کرد و این موضوع باعث می‌شود تا ۲ روز برای بازی با ایران فرصت استراحت داشته باشد.

سرمربی تیم جوانان ایران اضافه کرد: در اردوی تهران، ۲ بازی دوستانه برگزار کردیم. امیدهای مقاومت را با نتیجه پر گل هفت بر یک شکست دادیم و در دیدار بعدی که به مصاف امیدهای سایپا رفتیم از دقیقه ۲۵ تا ۹۵ به خاطر اخراج بازیکن تیم‌مان ۱۰ نفره بودیم. البته تیم حریف اصرار داشت پس از اخراج بازیکن جوانان یک بازیکن دیگر را جایگزین کنیم اما این درخواست را قبول نکردم چرا که دوست داشتم این شرایط را تجربه کنیم.

عبدی افزود: در ژاپن هم این شرایط را تجربه را کرده بودیم. من به تیمم اعتقاد داشتم و می‌دانستم با توجه به اینکه یک یار کمتر داریم هم می‌توانیم گل نخوریم و هم گل بزنیم و خوشبختانه ۲ بر یک برنده شدیم. بازیکنان جوانان ایران نشان دادند با یک یار کمتر هم می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند و این اتفاق تجربه خوبی برای تیم ما در آستانه بازی‌های کافا بود.

رقابت‌های کمتر از ۲۰ سال آسیای مرکزی از ۱۵ تیر به میزبانی قرقیزستان آغاز می‌شود. تیم‌ جوانان ایران با ازبکستان و ترکمنستان همگروه است./ایرنا

کلمات کلیدی: رقابت‌های کافا
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده