امیر الهامی: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب انسجام ملی می‌شود-راهبرد معاصر
جزئیات سفر مخبر به قزاقستان مردم با مشارکت در انتخابات بر سرنوشت خود اثر می‌گذارند درخواست رضایی از بختیاری‌ها و لُرها برای رای به جلیلی رهبر انقلاب: کسانی که دور اول رأی ندادند مخالف نظام نیستند مجلس خبرگان رهبری: مشارکت مردم ثمرات بسیاری برای کشور دارد واکنش سخنگوی دولت به نمایش نمودار تورم در مناظره انتخاباتی پزشکیان: کاری می‌کنم تا جوانان دیگر حسرت خارج را نخورند باقری: لبنان جهنم بی بازگشت صهیونیست‌ها است خاندوزی خبر داد: رشد تولید ناخالص داخلی بدون نفت و سرمایه‌گذاری در دولت رئیسی تبلیغات نامزدها ساعت ۸ صبح فردا به پایان می‌رسد ثبت‌نام آزمون استخدامی ۱۴۰۳ دستگاه‌های اجرایی از فردا آغاز می‌شود امیر الهامی: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب انسجام ملی می‌شود پزشکیان: مگر برنامه دارید؟ برنامه به کتاب آوردن نیست/ جلیلی: دلار ۳هزار تومان را ۳۰هزار تومان کردید؛ کسی نیستم که در مواجهه با اولین مشکل، بهانه بیاورم سردار پاکپور: مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه در مردم‌یاری نیز فعال است

امیر الهامی: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب انسجام ملی می‌شود

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: جمعه پیش رو با حضور پر شور در انتخابات جشن ملی و نمایش اقتدار نظام، انسجام ملی و اثبات حضور مردم در کنار نظام و مسئولان و در خط رهبر معظم انقلاب را به نام ایران بزرگ رقم بزنیم و قدم مثبتی برای اعتلای نظام برداریم.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۲۴۸۰۷۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات در جمعه آینده و اهمیت تکمیل کار مرحله اول انتخابات گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا در این باره فصل الخطاب است. 


به گفته امیر الهامی، رهبر معظم انقلاب به طور بسیار شفاف و گویا تکلیف را روشن کردند و برای هر کسی که تردید داشت مشخص شد که جای تردید وجود ندارد.


جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: صرف نظر از اینکه باید کار نیمه‌تمام را تمام کرد، امروز دشمنان تمام‌قد ایستاده‌اند تا موضوع انتخابات را هدف قرار داده و کمرنگ جلوه بدهند و برخی را از حضور پرشور در انتخابات را دور یا دچار تردید کنند‌.


وی افزود: حضور در انتخابات امروز برای ما به‌عنوان یک جشن ملی و نمایش اقتدار نظام، انسجام ملی و اثبات حضور مردم در کنار نظام و مسئولان و در خط رهبر معظم انقلاب مطرح است.


جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله جمعه پیش رو با حضور پر شور در انتخابات همه این اتفاقات را به نام ایران بزرگ رقم بزنیم و قدم مثبتی برای اعتلای نظام برداریم./ 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده