پزشکیان: قسم می‌خورم نماینده خوبی برای مطالبات مردم باشم-راهبرد معاصر

پزشکیان: قسم می‌خورم نماینده خوبی برای مطالبات مردم باشم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع حامیان خود گفت: به شرفم قسم می‌خورم که نماینده خوبی برای شما باشم و مطالبه شما را پیگیری کنم.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۲۴۸۱۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این مراسم با بیان اینکه من از دروغ بیزارم، گفت: من از اینکه زنان و دختران ما، نخبگان ما نتوانند فرصت‌های مناسب داشته باشند بیزارم. از اینکه عده‌ای به راحتی رو در روی من می‌ایستند و دروغ می‌گویند بیزارم.
پزشکیان گفت: آنها خود را جبهه انقلاب می‌دانند یعنی ما جبهه ضد انقلاب هستیم؟ ما جبهه انقلاب و مردم هستیم. ما از این شرمگین هستیم که جوانی از روی بیکاری گریان به نزد ما می‌آیند. من قول می‌دهم تا جایی که بتوانم اختلاف‌ها و کدورت‌ها را کنار بگذارم.
وی با طرح این سوال که اصولگرایی با اتهام زنی و دروغگویی چه ارتباطی دارد گفت: به دروغ می‌گویند من علیه مولوی عبدالحمید موضع‌گیری داشتم. شیطان بر دروغ گویان نازل می‌شود آنها که دروغ می‌گویند شیطان بر آنها نازل شده است آنها شیطان هستند.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: من از شما مردم هستم شما اینجا حضور پیدا کرده‌اید تا من به نمایندگی شما حرکتی کنم. به شرفم قسم می‌خورم که نماینده خوبی برای شما باشم و مطالبه شما را پیگیری کنم.
وی افزود: راجع به سردار سلیمانی حرفی زدم زمین و زمان را پر کردند که من با سلیمانی مشکل دارم
نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: یک عده یاد گرفتند شهیدان، قهرمانان و انقلاب را به اسم خودشان مصادره کنند.
وی در ادامه گفت: انقلاب حق همه ایرانیانی است که در این مملکت زندگی کردند،سلیمانی مال یک گروه نیست سلیمانی مال یک ایران و مملکت است، سلیمانی قهرمان ماست حق ندارند او را مصادره کنند.
عارف: برای ایرانی آباد به پزشکیان رای دهید
در ادامه این همایش محمد رضا عارف معاون اول اسبق رییس جمهوری هم در این مراسم با بیان اینکه امروز با دو شیوه حکمرانی مواجهیم گفت: یک شیوه مربوط به آرمان‌های انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی است. یک شیوه هم متعلق به یک دیدگاه ایدئولوژیک است که می‌خواهد همه ارکان حکمرانی را هم برای خود و گروه خود می‌خواهد.
وزیر دولت اصلاحات گفت: اگر می‌خواهید فقر ملت ریشه کن شود اگر می‌خواهید فرصت‌های پیشرفت همچنان وجود داشته باشد؛ اگر می‌خواهید فضای امنیتی در دانشگاه‌ها به فضای پیشرفت تبدیل شود؛ اگر می‌خواهید فضای مجازی برای همه در دسترس قرار گیرد؛ اگر می‌خواهید هموطنان خارج از کشور تصمیم به بازگشت به کشور بگیرند؛ به پزشکیان رای دهید.
عارف گفت: اگر به ایرانی آباد و سربلند و پاسخگو اعتقاد دارید باید به پزشکیان رای بدهید. اگر می‌خواهید مردم تصمیم گیرنده اصلی در کشور باشند باید به پزشکیان رای بدهید./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده